Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou nog even wachten met een eventuele crack.. Vista levert vaker problemen op, maar deze zijn vaak nog wel te verhelpen. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA San Andreas, kies vervolgens eigenschappen. Ga dan naar het tabblad 'Compatibiliteit'. Vink het hokje aan en kies een geschikte, soms werkt de één wel, de ander niet. Kijk dus even welke wél werkt.

Mocht dit nog niet werken, klik dan eens met rechtermuisknop op de taakbalk onderin en klik op 'Taakbeheer'. Kies vervolgens 'Processen' en kijk of daar 'gta_sa.exe' tussenstaat.

Om daarnaast ook nog antwoord te geven op je vraag: Je kunt naast die mod ook nog andere dingen modden hoor. :) In feite is dat ook een mod, en behalve meerdere scm-mods kun je hier wel meerdere andere soorten mods.

Geplaatst:

das jmmr ik heb het geprobeerd maar het lukt nog niet maar als ik heb bestand d3d9.dll verwijder start gta wel op. ik probeer het wel ff op mn oude comp heeft gelukkig nog een goeie vid kaart

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...