Jump to content

Modden in GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb zojuist de GTA Mod Manager gedownload en succes een auto-mod geinstalleerd, fluitje van een cent. Maar toen ik een motor had geinstallerd starte het spel niet en heb ik deze weer verwijderd via de deinstaller functie, en tgoen werkte alles weer normaal. Nou was mijn vraag: Ik heb op deinstaleeren geklikt, maar zorgt dit er ook voor dat de oude motor (die ik dus had vervangen) weer terug komt? Of moet ik die handmatig terugzetten? (Heb de gehele GTA SA map gekopieerd als backup).

Dan had ik nog een vraagje: Wat zijn nou echt de allermooiste mods voor GTA? Ik zoek hoofzakelijk echt mooie (sport)auto's.

Heel erg bedankt! ^_^

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb zojuist de GTA Mod Manager gedownload en succes een auto-mod geinstalleerd, fluitje van een cent. Maar toen ik een motor had geinstallerd starte het spel niet en heb ik deze weer verwijderd via de deinstaller functie, en tgoen werkte alles weer normaal. Nou was mijn vraag: Ik heb op deinstaleeren geklikt, maar zorgt dit er ook voor dat de oude motor (die ik dus had vervangen) weer terug komt? Of moet ik die handmatig terugzetten? (Heb de gehele GTA SA map gekopieerd als backup).

Dan had ik nog een vraagje: Wat zijn nou echt de allermooiste mods voor GTA? Ik zoek hoofzakelijk echt mooie (sport)auto's.

Heel erg bedankt! ^_^

Die oude motor heeft hij als het goed is weer terug gezet.

Geplaatst:

Dat je spel niet opstart kan eraan liggen welke versie je hebt. :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Voor mooie mods kun je beter zelf zoeken, iedereen heeft een andere smaak. ;)

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, aleen ghostrider ik wist dat ik V1 had maar met de auto startte hij wel op maar na de motor niet meer. Heeft dus niks met de versie te maken heb altijd al V1 gehad.

Geplaatst:

Ik heb nog een nieuw vraagje:

Als je een mod download krijg je altijd een voertuig wat je dan moet vervangen, bijv bij de koeningsegg CCX is dat de Cheetah. Kan je ook zelf dat voertuig veranderen, als het maar (in dit geval) een sportauto blijft? Want ik had gister wat vliegtuigen veranderd en zou niet weten aan wat de crash anders zou kunnen liggen. Weet iemand dit?

Geplaatst:

In principe kun je de namen van de .dff en .txd bestanden gewoon veranderen en vervangen met een andere auto. Een kwestie van de bestanden hernoemen naar de naam van een andere auto ingame. Natuurlijk moet het wel een normale auto blijven en geen vliegtuig/boot/motor/etc. Dan crasht ie waarschijnlijk.

Geplaatst:

Bedankt. Dan zal ik maar eens al die vliegtuigen deinstalleren en dan een voor een opnieuw installeren en elke keer kijken of gta het doet.

Geplaatst:

Let er wel op dat er vaak een regeltje wordt meegegeven die in, bijvoorbeeld, de handling.cfg moet worden aangepast. Zorg dan dat je de codenaam van de Cheetha dan ook veranderd naar de juiste, want ook deze dingen zijn van belang. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...