Jump to content

Bulgarin and the swingers


freestyla

Recommended Posts

Heb het spel nu al meer dan een week geleden uitgespeeld ik doe nu nog wat zijmissies maar er zijn 2 dingen die ik mij afvraag:

1 Waar is het swingers (yankee) stadion heeft iemand dit al gezien?

2 Hoe zit dat nu met bulgarin je doet met packie die zijn crew dood wanneer hij de diamanten wil stelen en later als je de story line gecompleted hebt hoorde daar niets meer van bulgarin of heb ik iets gemist ?

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

De diamanten zijn ook terecht, want op weazel news hoor je dat een clochard ze gevonden heeft en nu stinkend rijk is! Ik vond wel grappig want ik reed net tegen een muurtje en toen zei niko shit en da leek of da voor de diamanten was :D

Link to comment
Delen op andere websites

er is geen yankee stadium.. hoe kom je daarbij?

tja omdat er in newyork in het echt wel een is en omdat er in liberty city veel reclame is voor de swingers en veel peds rondlopen met swingers jasjes en http://www.rockstargames.com/IV/#?page=swi...nt=interactive0

rede genoeg om een stadion te verwachte denk ik

op het 2e eiland zit aan de linker kant volgens mij een honkbal veld heb niet egt op gelet of er een stadion stond het is vlakbij een golfclub

Link to comment
Delen op andere websites

heb swingers terrein gevonden in dukes is spijtig genoeg geen stadion gewoon een baseball court in een park omgeving. had tog een yankee (swingers) stadion verwacht :duh:

Dat is niet van de mini swingers dus voor de kinderen van die velden zijn er een stuk of 3 maar volgens mij zit het stadion van de pro's er niet in wel raar want R* had ook al aan de game journalisten swingers t-shirts gegeven

Link to comment
Delen op andere websites

heb swingers terrein gevonden in dukes is spijtig genoeg geen stadion gewoon een baseball court in een park omgeving. had tog een yankee (swingers) stadion verwacht :duh:

Dat is niet van de mini swingers dus voor de kinderen van die velden zijn er een stuk of 3 maar volgens mij zit het stadion van de pro's er niet in wel raar want R* had ook al aan de game journalisten swingers t-shirts gegeven

Misschien zijn die kleine veldjes juist wel de grap! Swingers lijkt een enorme club met die reclame, terwijl het eigenlijk achtertuinwerk is met een team die er niks van bakt en niet waardig is voor een stadion. :D

Link to comment
Delen op andere websites

heb swingers terrein gevonden in dukes is spijtig genoeg geen stadion gewoon een baseball court in een park omgeving. had tog een yankee (swingers) stadion verwacht :duh:

Dat is niet van de mini swingers dus voor de kinderen van die velden zijn er een stuk of 3 maar volgens mij zit het stadion van de pro's er niet in wel raar want R* had ook al aan de game journalisten swingers t-shirts gegeven

Misschien zijn die kleine veldjes juist wel de grap! Swingers lijkt een enorme club met die reclame, terwijl het eigenlijk achtertuinwerk is met een team die er niks van bakt en niet waardig is voor een stadion. :D

nee want op die borden bij die veldjes staat mini swingers

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg ik het goed als Bulgarin degene is waarvoor je gevlucht bent uit Rusland? Degene die zei dat je nog geld aan hem verschuldigd was? Degene die je in de eindmissie van het eerste eiland tegenkomt (samen met Little Jacob en Dimitri)? Ik dacht dat dat Ray was, later in het spel. Maar ik begin nu ook te twijfelen inderdaad.

Verder heb ik het stadion ook nog niet gezien, en ik vind het tevens erg vreemd want ik heb nog geen enkele winkel of iets gezien dat iets met de Swingers te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

heb swingers terrein gevonden in dukes is spijtig genoeg geen stadion gewoon een baseball court in een park omgeving. had tog een yankee (swingers) stadion verwacht :duh:

Dat is niet van de mini swingers dus voor de kinderen van die velden zijn er een stuk of 3 maar volgens mij zit het stadion van de pro's er niet in wel raar want R* had ook al aan de game journalisten swingers t-shirts gegeven

Misschien zijn die kleine veldjes juist wel de grap! Swingers lijkt een enorme club met die reclame, terwijl het eigenlijk achtertuinwerk is met een team die er niks van bakt en niet waardig is voor een stadion. :D

nee want op die borden bij die veldjes staat mini swingers

Dán zit het er gewoon niet in. Misschien wilde Rockstar het erin plaatsen, maar hebben ze het er weer eruit gesodermietert om wat voor een reden dan ook. Maar misschien ook niet. Er is maar 1 bedrijf die dat weet.......

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...