Jump to content

Bulgarin and the swingers


freestyla

Recommended Posts

Er is wel een soort 'hok' van Swingers maar niet echt een stadion. In een ander topic had ik de plek al aangegeven dus dat doe ik nu weer. Klik hier voor de snapmap.

Ps. als je er in wilt moet je dus met de heli erin vliegen.

k zie niets op die map

Je hebt gelijk sorry, dit is de goede: Click here to view the SnapMap

thx zal er is gaan kijken maar ik denk dat je de swiggers golfclub hebt gezien en ik zocht het swingers baseball stadion dat er blijkbaar niet is ze hebben wel een veld in dukes maar geen stadion :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat is inmiddels bekend. Een korte tijd na het voltooien van de missie Diamonds are a Girl's Best Friend van Gerald McReary kan je op de website van de LCPD lezen dat Bulgarin dood is. Hoe hij aan dit lot gekomen is, is helaas niet duidelijk. Dit kon je trouwens ook hier lezen.

Edit hieronder: :N

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

wat hierboven staat klopt vind het wel maar dom einde voor bulgarin je verwacht tog dat nico hem mag afmaken mss zelf met keuze mogelijkheid of je het doet of niet.

maar alé t mysterie rond bulgarin is bij deze opgelost hij is dus dood maar we weten niet hoe :D

en er is geen swingers stadion maar wel enkele swingers en little swingers baseball velden verspreid over de eilanden (niet te verwarren met de swigers golfers uit aloquin)

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...