Jump to content

Oplegger afkoppelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had even een vraagje over het ontkoppelen van opleggers achter 1 van de trekkers. Verderop las ik al dat je daarvoor 2 of 8 in kon drukken maar dat brengt me niet bij de oplossing. Ik zou ze graag kunnen wisselen zonder daar geweld bij te hoeven gebruiken :Y

Zijn er nog meer opties (PC versie)???

Geplaatst:

Met de Num-toetsen is het ontkoppelen van een trailer inderdaad niet mogelijk, maar er zijn twee andere manieren. De eerste manier is om een foto te maken van de vrachtwagen met trailer. Na de foto zal de trailer, als het goed is, ontkoppelt zijn.

De tweede manier is om gewoon ruwweg hard door de bocht te gaan, zodat de trailer automatisch afkoppelt.

Geplaatst:
Numlock aanzetten, en je gebruikt geen geweld door 2 of 8 in te drukken.

Nee,dat helpt niet..

De manier die Donwell beschreef was goed,maar bij mij ging de trailer er niet af nadat ik er een foto van had gemaakt..

Geplaatst:

Ik was even in de war, ik dacht dat je een vrachtwagen bedoelde. In dat geval kun je het beste je controls raadplegen: Options » Controls » Redefine controls. Hier staat de beschrijving ervan wel.

Geplaatst:

neem dan eens een bulldozer en zet hem in een savehouse dichtbij waarje die spullen wilt hebben. Als je dat hebt dan ga je aangekomen met die spullen die je wilt, ga je hard rijden en dan slippen zodat je gaat rollen. De kar is er dan vanaf. De auto is dood, maar die kar kan je weer omhoog zetten met de bulldozer en zo neem je die mee. Of plaats die kar die je wilt hebben op een laadklep van i.d. misschien lukt dat (nooit geprobeerd dat laatste)

Geplaatst:
Met de Num-toetsen is het ontkoppelen van een trailer inderdaad niet mogelijk, maar er zijn twee andere manieren. De eerste manier is om een foto te maken van de vrachtwagen met trailer. Na de foto zal de trailer, als het goed is, ontkoppelt zijn.

De tweede manier is om gewoon ruwweg hard door de bocht te gaan, zodat de trailer automatisch afkoppelt.

Ik ga die fotomanier eens uitproberen. De ruwe manier is namelijk niet de bedoeling want ik wil de boel netjes af kunnen koppelen (soms ook niet). Het is anmelijk wel leuk om met veel moeite achteruit te steken op zo'n bedrijventerrein of waar ook die trailer staat, er 1 weg te zetten en de ander weer mee te nemen. Ding reageert erg realistisch met achteruitsteken dus nu nog netjes kunnen ontkoppelen :tu:

Geplaatst:
Ik had even een vraagje over het ontkoppelen van opleggers achter 1 van de trekkers. Verderop las ik al dat je daarvoor 2 of 8 in kon drukken maar dat brengt me niet bij de oplossing. Ik zou ze graag kunnen wisselen zonder daar geweld bij te hoeven gebruiken :Y

Het is heel simpel. Je moet gaan 'scharen'.

Dat doe je door traag en in een scherpe bocht achteruit te rijden. De snelste en makkelijkste manier zonder iets te beschadigen! :Y

Geplaatst:

Het is heel simpel. Je moet gaan 'scharen'.

Dat doe je door traag en in een scherpe bocht achteruit te rijden. De snelste en makkelijkste manier zonder iets te beschadigen! :Y

Right! Daar kan ik wat mee; er ene kunst van maken zodanig te eindigen dat oplegger netjes naast de andere staat, yeah!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...