Jump to content

Wil iemand me ff helpen please...


vinnieboy

Recommended Posts

Hallo GTA IV'ers, ik typ dit bericht voor de derde keer :duh: want er staat steeds de webpagina kan niet worden weergegeven maar ik hoop dat het nu WEL lukt. Ik heb dus de 100% savegame van http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/933036.html gedownload (de Europe versie van duttie_god) en nu heb ik die map met van die dingen: ICON0 PARAM.PFD PARAN.SFO en RAGE.SAV maar hoe krijg ik die dingen nu op mijn PS3? En waar moet ik ze plaatsen? Kan iemand dat ff duidelijk uitleggen plz... Ik heb trouwens een PSP met memory stick duo 1 gb dus miss kan ik de data via de pc daarop zetten en dan in de PS3? Help ff plz leg het ff uit,b d,

Groetjes GTAVince

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel voor dat je even dit topic bekijkt. Hier staat namelijk precies beschreven wat je moet doen. En als je dan nog vragen hebt, kan je dat hier stellen.

Oké, ty, maar kheb nog 2 vraagjes, in de tutotrail staat dat je een map met ps3 moet aanmaken, maar is dat ps3 met hoofdletters of gewone letters? dus PS3 of ps3 of maakt dat niks uit? en er staat ook nog dat je dan in de map SAVEDATA je save file moet zetten, maar bedoelen ze dan die map BLES00229SGTA400 of moet je ICON0 PARAM.PFD PARAN.SFO en RAGE.SAV daar in zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet het mapje gewoon 'PS3' zijn, en in het mapje 'SAVEDATA' moet dus het hele mapje in, BLES00229SGTA400.

Ty, maar dit acc had ik later als vinnieboy (Dit is me 2e acc) maar is er de mogelijkheid om de naam vinnieboy te vervangen door GTAVince ??? LJ, ben jij trouwens admin?

Dat is miss wat makkelijker, grtjes GTAVince

Bewerkt: door G.T.A.Vince
Link to comment
Delen op andere websites

Haha oké, trouwens bij de regels staat dat je niet meerdere accounts op een pc mag hebben. Dan word je dus 'geblokkeerd'. Dus als ik jou was zou ik even een admin PM'en en vertellen dat je twee accounts hebt omdat je het wachtwoord niet meer wist. Anders heb je zover ik weet kans op een ban.

Maargoed ontopic; lukt het al een beetje? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha oké, trouwens bij de regels staat dat je niet meerdere accounts op een pc mag hebben. Dan word je dus 'geblokkeerd'. Dus als ik jou was zou ik even een admin PM'en en vertellen dat je twee accounts hebt omdat je het wachtwoord niet meer wist. Anders heb je zover ik weet kans op een ban.

Maargoed ontopic; lukt het al een beetje? ;)

:O dit account mag wel geband worden hoor ;) maar kun je de naam van vinnieboy veranderen in GTAVince?

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, ja je kan je naam één keer veranderen volgens mij. Ik heb dit namelijk ook gedaan, whehe. Maar als je het dus al een keer gedaan hebt gaat het helaas niet meer. Daarvoor moet je een admin PM'en ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, ja je kan je naam één keer veranderen volgens mij. Ik heb dit namelijk ook gedaan, whehe. Maar als je het dus al een keer gedaan hebt gaat het helaas niet meer. Daarvoor moet je een admin PM'en ^_^

Nog nooit gedaan, maar weet jij een goede admin die online is en die miss me naam kan veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de Profiel, dus door op de link te klikken die ik stuurde in mijn vorige post. Dan klik je onder de avatar op 'opties' en dan kies je 'Verstuur een PM'

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...