Jump to content

58.31% en ik heb geen missies meer?


58.31 % geen missies meer

Recommended Posts

ik heb nu 58.31 % en ik heb geen missies meer ik moet nog wel een auto ophalen voor stevie en dat heb ik gedaan en dan staat er dat je de juiste auto hebt gevonden maar niet waar je hem heen moet brengen dus die auto heb ik laten staan en ben verder gegaan met de missies die ik nog moest nu heb ik helemaal geen missies meer maar ik word wel steeds gebeld door pakie dat ik iets moet doen met een kidnapping ofzo maar dat zegt niko dat ik al ander werk heb dus wie kan mij helpen

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Die auto moet je brengen naar Bohan. Daar staat nu een logotje met een auto erin (Met garage erbij). Als je erlangs rijdt met die Huntley Sport, want dat is waarschijnlijk die auto, dan gaat de garage deur open en kun je hem naar binnen rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

nee het is de moonbeam maar ik ik zie het al harstike bedankt nu kan ik de sotry afmaken

OOhw okej, kan ook. Bij mij was het een Huntley Sports. Misschien dat ze het in willekeurige volgorde doen.

Let er trouwens wel op dat het ook echt de auto moet zijn die je daarvandaan heb moeten stelen. Het kan geen andere zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

nee het is de moonbeam maar ik ik zie het al harstike bedankt nu kan ik de sotry afmaken

OOhw okej, kan ook. Bij mij was het een Huntley Sports. Misschien dat ze het in willekeurige volgorde doen.

Let er trouwens wel op dat het ook echt de auto moet zijn die je daarvandaan heb moeten stelen. Het kan geen andere zijn.

ja klopt bedankt maar waar gaat het verhaal eigenlijk over ? want ik heb niet echt alle beelden gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

nee het is de moonbeam maar ik ik zie het al harstike bedankt nu kan ik de sotry afmaken

OOhw okej, kan ook. Bij mij was het een Huntley Sports. Misschien dat ze het in willekeurige volgorde doen.

Let er trouwens wel op dat het ook echt de auto moet zijn die je daarvandaan heb moeten stelen. Het kan geen andere zijn.

ja klopt bedankt maar waar gaat het verhaal eigenlijk over ? want ik heb niet echt alle beelden gezien?

Het hele verhaal uitleggen lijkt me nogal veel werk, maar je kan hier op WikiGTA eens kijken. Ook kan je alle missiebeschrijvingen er eens doorlezen, al is dat heel veel werk. :puh:

En zoals al verwacht zijn de auto's die je voor Stevie moet brengen in willekeurige volgorde. Stevie stuurt je dus in willekeurige volgorde berichtjes. Ook tellen deze Car Thefts niet mee voor de storyline, wél voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 58.31 % en hebbben alle story missies gedaan maar dan moet je eigenlijk 60 % hebben kan ik nu nog wel de 100% halen?
Je kan altijd nog de 100% halen. Als je echt helemaal geen nieuwe missie's kan doen, is de storylijn compleet.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...