Twankala Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hij was gemaakt voor een battle. Het is een hele nieuwe stijl, maar ik vind hem wel redelijk gelukt. Reageren
big-gangster Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 hij is wel vet ja >>> Door Dizzee: Dit is niet de manier waarop je hoort te raten. Lees even de Graphics Showroom Regels door, onder het kopje 'raten'. Daar staat ook een goed voorbeeld van hoe een rate eruit moet zien.<<< Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik vind deze sig goed gelukt. Het eerste wat me opvalt is de goede compositie. Ik neem aan dat de bloemen in de sig verschillende afbeeldingen waren? Zoja, vind ik dat ze allemaal mooi en goed ingeblend zijn en een mooi geheel vormen met de render/vrouw. Er zijn natuurlijk ook wat minpuntjes. Ik ben geen fan van de border en de tekst maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Daarnaast vind ik de kleuren nogal grauw. Probeer er wat meer kleur in de steken door de Saturation te verhogen met een Hue/Saturation layer. Dan wordt het pas een 'beautiful flower' Naast de rechterkant het hoofd is er een stukje van de bloem die iets te scherp is, probeer dat wat te blurren. Als ik een cijfer moet geven, geef ik deze een 8... Good job! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Erg goed gelukt! Ik vind de achtergrond erg mooi,het heeft een mooi effect! De bloemen heb je mooi geplaatst. Als ik hem zo zie heb ik geen minpunten.. Ga zo door 9/10! Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een hele mooie stijl, een mooi meisje met mooie bloemen die een mooie signature vormen, veel kan ik niet zeggen. ik vind dit een perfecte signature.. 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.