claud Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 is er ook ergens een gtavc mod installer? zo ja mag ik die dan hebben? en ik wil een suzuki vitara jlx mod bij? edit: @moderators: als julie dit topic verplaatsen stuur mij een pb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Er is één installer, VCMM. Hierme moet je .vcm bestanden in een zetten en daarna VCMM opstarten. Als 'ie opgestart is kun je de mod instaleren of verwijderen. Het nadeel is dat je alleen .vcm bestanden kan gebruiken, en dus niet bestanden met .txd en .dff. Er zijn overigens ook niet zoveel .vcm mods. Als je wil, >>hier<< kun je hem downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Er is één installer, VCMM. Hierme moet je .vcm bestanden in een zetten en daarna VCMM opstarten. Als 'ie opgestart is kun je de mod instaleren of verwijderen. Het nadeel is dat je alleen .vcm bestanden kan gebruiken, en dus niet bestanden met .txd en .dff. Er zijn overigens ook niet zoveel .vcm mods. Als je wil, >>hier<< kun je hem downloaden. dat ding heb ik gehad. werkt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.