Jump to content

Iets beters dan windowmovie maker

Recommended Posts

Geplaatst:

eey alleaal.

ik maak best vaak films en ik ben windows movie maker een beetje beu omdat ie weinig cappiciteiten heeft.

nou vroeg ik me af of jullie een beter programa kent die films kan bewerken en plaken?

kamranoi

Geplaatst: (bewerkt)

Sony Vegas? Het is een professioneel programma waarmee je écht veel kan. Ik heb zelf een aantal tutorials opgesteld waarmee je het programma een beetje onder de knie kan krijgen. Die zijn hier op het forum en in mijn blog te vinden.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Je hebt ook nog Adobe Premiere Elements en Pinnacle Studio. Ik gebruik zelf ook Sony Vegas en raad je dat aan.

Geplaatst:

Iets echt beter is er niet echt denk ik. Wat je eventueel wel kunt doen is als je nog iets extra's wilt toevoegen, kun je de add-in Microsoft Plus! Digital Media Edition aanschaffen.

Geplaatst: (bewerkt)
Sony Vegas? Het is een professioneel programma waarmee je écht veel kan. Ik heb zelf een aantal tutorials opgesteld waarmee je het programma een beetje onder de knie kan krijgen. Die zijn hier op het forum en in mijn blog te vinden.

kan die tutorials niet vinden kan jij of iemand anders een link sturen?

Bewerkt: door kamranoi
Geplaatst:
kan die tutorials niet vinden kan jij of iemand anders een link sturen?

De meeste tutorials uit de Computer Talk fora staan in de Master Tutorial List, ook te bereiken in de balk bovenaan elke pagina in dit forum. De tutorial van Galiorix staat hier. In het vervolg kan je ook de zoekfunctie gebruiken. Veel succes met de tutorials! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...