Jump to content

vcmm help


claud

Recommended Posts

Heb je al een programma gedownload om mods mee te installeren? IGM tool (of is het IMG tool? weet het niet) is zo een programma...meer weet ik ook niet ik heb nog geen mods gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je mods wilt installeeren met vcmm dan moet de mod ook als .vcm bestand zijn. Meestal krijg je gewoon de losse .dff en .txd files. Overigens is vcmm niet zo heel goed. Je kan beter handmatig mods installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter wil hulp hebben met het programma VCMM; dat is toch duidelijk (genoeg) aangegeven in de topictitel? Ik heb het programma zelf nooit gebruikt, maar zoals warrock_123_321 zegt, zou je er .vcm bestanden voor moeten hebben bij een mod. Heeft de mod die jij gedownload hebt van internet slechts .txd en .dff bestanden, dan raad ik je het programma IMG Tool aan. Kijk hier voor een uitleg van Eclipse, of hier voor een uitleg van Flying-Dutchman. Beide zijn zeer uitgebreid en erg duidelijk. De één gaat over IMG Tool 1.3 en VC, de ander over 2.0 en SA. Het maakt niet zo veel uit. Op internet zul je IMG Tool 2.0 moeten downloaden en deze kun je voor zowel VC als SA gebruiken op precies dezelfde manier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
hoe installeer je handmatig mods??
Ligt eraan wat je precies wilt en over wat voor soort mods je het hebt. Kijk eerst eens hier. Verder denk ik dat je dit bedoelt, een uitleg voor IMG Tool 2.0. (De uitleg is voor SA, maar SA en VC modden is met dit soort programma's bijna identiek.)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...