Jump to content

hoe bel je de alarm nummers?

Recommended Posts

Geplaatst:

pak je gsm en bel naar 911.

dan heb je iemand aan de lijn die vraagt wat je nodig hebt en dan moet je ofwel nummer 1,2 of 3 intoetsten

1.is voor politie

2.ambulance

3.brandweer

Geplaatst:

dan heb je iemand aan de lijn die vraagt wat je nodig hebt en dan moet je ofwel nummer 1,2 of 3 intoetsten

1.is voor politie

2.ambulance

3.brandweer

ik pak m,n telefoontje maar ik zie niks staan??

Geplaatst:

alleen ervaring met '360

klik aan de linkerkant die je vast hebt rechtsonderin op de pijltjes toetsen en doe die van omhoog. daarna kan je daar het nummer kiezen. kies één keer de 9 en twee keer de 1. en dan kies je het groene telefoontje, dan bel je naar 911 en dat is het allarmnummer van LC. nu krijg je te horen of je politie brandweer of een ambulance wilt. kies op het juiste nummer dat je wilt (1,2 of 3) en dan komt er zo'n wagen aan hobbelen

Geplaatst:
alleen ervaring met '360

klik aan de linkerkant die je vast hebt rechtsonderin op de pijltjes toetsen en doe die van omhoog. daarna kan je daar het nummer kiezen. kies één keer de 9 en twee keer de 1. en dan kies je het groene telefoontje, dan bel je naar 911 en dat is het allarmnummer van LC. nu krijg je te horen of je politie brandweer of een ambulance wilt. kies op het juiste nummer dat je wilt (1,2 of 3) en dan komt er zo'n wagen aan hobbelen

ik heb ps3

Geplaatst:

1.is voor politie

2.ambulance

3.brandweer

Je drukt tweemaal op de toets waarmee je je telefoon selecteert. Voor de PS3 is dat dus tweemaal op het pijltje naar boven.

Geplaatst:

1.is voor politie

2.ambulance

3.brandweer

Je drukt tweemaal op de toets waarmee je je telefoon selecteert. Voor de PS3 is dat dus tweemaal op het pijltje naar boven.

dat bedoelde ik

Geplaatst: (bewerkt)
Mischien heeft hij de eerste 2 missies nog nie gedaan. Want daarvoor kan je ze nog nie doen.

Moet je die doen?

miss wel...ik heb het alarmnummer eens proberen bellen na die missies.

eigenlijk wel grappig als je belt naar het alarmnummer krijg je iemand aan de lijn die heel traag spreekt lol als er een echt noodgeval was dan waren er problemen.

Bewerkt: door gta dylan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...