Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand misschien of er een filterscript bestaat voor de SAM's (dat zijn die luchtafweer-raketten van het leger)?

Want als je ze gewoon neerzet en je gaat er met een vliegtuig of heli langs dan schieten ze niet.

Geplaatst:
Weet iemand misschien of er een filterscript bestaat voor de SAM's (dat zijn die luchtafweer-raketten van het leger)?

Want als je ze gewoon neerzet en je gaat er met een vliegtuig of heli langs dan schieten ze niet.

Ik weet niet of het werkt maar ik denk dat dit goed iz:

CreateObject(453,Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);

Object 453 is hydra flare, daarmee haal je rakketten neer, dus dit zou moeten werken ;)

Geplaatst:

Dan heb ik 2 slechte mededelingen voor jullie. Die sam-raketten schieten niet in mp.

En op het official sa-mp forum hadden ze zo'n FS.

Geplaatst:
Dan heb ik 2 slechte mededelingen voor jullie. Die sam-raketten schieten niet in mp.

En op het official sa-mp forum hadden ze zo'n FS.

Ik zou dan voor mijn ding kiezen, want dat zou moeten werken, die flares zijn volgens mij wel een lichtbundel die hangt dan..

Geplaatst:
Als je goed leest bij ysohnul zie je dat die dingen niet schieten, en hij wil dat ze schieten.

Ja, ik wil inderdaad dat ze schieten op vliegtuigen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...