Jump to content

Schaduwen.


oostzaan

Recommended Posts

Ik speelde gta 4 op de 360 van een gast uit me klas. En daar waren de schaduwen echt heel wasig en lelijk. Ze trilden ook een beetje.. Op mijn ps3 is het nog nie opgevallen maar ik ga zo ff kijken.

-Wat vinden jullie van de schaduwen in gta 4. (vooral bij je eerste save huis waar de metro over je heen komt.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen last van en ik ga echt niet op een paar schaduwtjes letten.

Mij viel het ook eerst niet op alleen toen die gast er over begon. Boeid me ook niks alleen wilde ff weten of het al meer gasten opviel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde gta 4 op de 360 van een gast uit me klas. En daar waren de schaduwen echt heel wasig en lelijk. Ze trilden ook een beetje.. Op mijn ps3 is het nog nie opgevallen maar ik ga zo ff kijken.

-Wat vinden jullie van de schaduwen in gta 4. (vooral bij je eerste save huis waar de metro over je heen komt.)

Helemaal niet, ze zijn heel scherp. Maar wij hebben een HD TV. Welke TV had je klasgenoot?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde gta 4 op de 360 van een gast uit me klas. En daar waren de schaduwen echt heel wasig en lelijk. Ze trilden ook een beetje.. Op mijn ps3 is het nog nie opgevallen maar ik ga zo ff kijken.

-Wat vinden jullie van de schaduwen in gta 4. (vooral bij je eerste save huis waar de metro over je heen komt.)

Helemaal niet, ze zijn heel scherp. Maar wij hebben een HD TV. Welke TV had je klasgenoot?

Volgens mij ahd ie hd-ready 66 cm ofzo schat ik. Was rond de 600 euro ofzo. Hij zit trouwens ook op dit forum. lester-ferrari.

En ik keek net op mijn ps3 en daar waren ze ook gewoon scherp. Maar boris van gamekings zij ook dat hij de schaduwen lelijk vind zegt die gast net. Maarja eigelijk,, Boeit het me nie echt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde gta 4 op de 360 van een gast uit me klas. En daar waren de schaduwen echt heel wasig en lelijk. Ze trilden ook een beetje.. Op mijn ps3 is het nog nie opgevallen maar ik ga zo ff kijken.

-Wat vinden jullie van de schaduwen in gta 4. (vooral bij je eerste save huis waar de metro over je heen komt.)

Helemaal niet, ze zijn heel scherp. Maar wij hebben een HD TV. Welke TV had je klasgenoot?

Volgens mij ahd ie hd-ready 66 cm ofzo schat ik. Was rond de 600 euro ofzo. Hij zit trouwens ook op dit forum. lester-ferrari.

En ik keek net op mijn ps3 en daar waren ze ook gewoon scherp. Maar boris van gamekings zij ook dat hij de schaduwen lelijk vind zegt die gast net. Maarja eigelijk,, Boeit het me nie echt :puh:

Joh, Gamekings.. dán heb je een serieuze mening gehoord, zeg! :duh: Waardeloos programma, maar goed daar ging het niet over! :puh:

Wellicht heeft 'ie niet al z'n kabels ff strak in z'n TV hangen, of jullie keken op het moment dat er een metro overheen jaagde? :D (Dat zou realistisch zijn...)

Joh, ik ben het deels eens met de "lekker belangrijk" meningen hierboven, maar ik vind persoonlijk de schaduwen er prima uitzien hoor, bij mij heeft het volledige beeld weleens staan trillen.. En toen ik ging kijken waar het aan lag, zag ik dat één van de katten over de TV liep.. Héél vervelend... :schater::Y:schater::Y:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...