Jorair Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Heey Jongens, Ik ben momenteel Mozilla Thunderbird aan het installeren, en ik kom bij het volgende schermpje. Wat moet ik hier invullen? Moet ik POP selecteren, of IMAP? Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 De meeste servers gebruiken POP. Klopt het dat je je Gmail-account probeert te koppelen aan Thunderbird? Zo ja, dan kan je hier een kijkje nemen, want daar staat keurig uitgelegd hoe je het moet instellen. Gmail gebruikt pop.gmail.com, wat je dus daar kan invullen. Succes! Reageren
Jorair Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Nee, ik gebruik Hotmail. Of blijft dat hetzelfde? Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Volgens mij kan je Hotmail niet in Thunderbird binnen krijgen. Via Windows Live Mail kan het volgens mij wel, maar niet met Thunderbird. Op het moment kijk ik wel even op het Nederlandse Mozilla forum en via een omweg zou het wel kunnen. Echter is het topic daar al ruim een jaar oud, dus of het nog werkt, weet ik niet. Tevens heb ik er op dat gebied geen ervaring mee, maar in ieder geval succes! Laat het ons weten als het je gelukt is. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Nee, ik gebruik Hotmail.Of blijft dat hetzelfde? Tegenwoordig ondersteunt Hotmail geen POP meer. (De gratis versie niet dan) Je kan dan wel de Windows Live Desktop downloaden Reageren
kanis20 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nee, ik gebruik Hotmail.Of blijft dat hetzelfde? Tegenwoordig ondersteunt Hotmail geen POP meer. (De gratis versie niet dan) Je kan dan wel de Windows Live Desktop downloaden Het is wel mogelijk om je mail daar binnen te krijgen met webmail addon: http://webmail.mozdev.org/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.