dj.tappie Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hallo mensen, Ik als dat als je lawchick date en haar dat 100% like hebt dat je haar kan opbellen als je 2 sterren politie hebt. Deze sterren verdwijnen dan! Maar het probleem is dat ik haar mail ooit heb verwijderd en nu geen contact met haar kan opnemen! Weet iemand hier iets op? Reageren
Velaro Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hallo mensen,Ik als dat als je lawchick date en haar dat 100% like hebt dat je haar kan opbellen als je 2 sterren politie hebt. Deze sterren verdwijnen dan! Maar het probleem is dat ik haar mail ooit heb verwijderd en nu geen contact met haar kan opnemen! Weet iemand hier iets op? Kan je niet opnieuw naar de date-website gaan en opnieuw op 'date' klikken? Reageren
dj.tappie Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 nope dat lukt dus niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Heb je haar telefoonnummer niet trouwens mails kan je meestal alleen maar verwijderen als je ze hebt beantwoord Reageren
dj.tappie Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 hahaa nee ze heeft me gewoon genaaid...misschien heb dacht ik wel dat het een spam was en heb ik de mail gewoon gedelete! Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik had een tijdje terug 100% met haar, stuurt ze mij een smsje dat het uit is en dat ik me moet bezig houden met me andere ''hoeren''. Heb toen een auto met een bom voor de deur neer gezet. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik las in ieder geval dat je met haar 2 sterren poltie kan verliezen omdat zei contact heeft met hun. Nouja dit lijkt me dus wel handig Reageren
gta-mike Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik las in ieder geval dat je met haar 2 sterren poltie kan verliezen omdat zei contact heeft met hun. Nouja dit lijkt me dus wel handig Je kan bij haar tot max 3 wanted sterren laten weghalen. Reageren
Berik Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik had een tijdje terug 100% met haar, stuurt ze mij een smsje dat het uit is en dat ik me moet bezig houden met me andere ''hoeren''. Heb toen een auto met een bom voor de deur neer gezet. is ze toen echt aan die bom overleden? Reageren
ReamonB Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik had met der moets ik der naar huis brengen en had ze het ineens uitgemaakt heb ik weer met te proberen te date heb ik er dood geschoten Goedkope Hoer Reageren
Capodaano Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Bij mij stuurde zie die foto en zei dat mijn hoeren er ook zo uitzagen. Maar heb gelijk teruggebelt en kan nog steeds daten Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik had een tijdje terug 100% met haar, stuurt ze mij een smsje dat het uit is en dat ik me moet bezig houden met me andere ''hoeren''. Heb toen een auto met een bom voor de deur neer gezet. haha ja ik had ook 100% met haar voor een aantal dagen, maar ja toen maakte ze het dus ook uit en ik deed precies hetzelfde als jij, bom voor d'r huis Reageren
dj.tappie Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ok dankje maar het is al gefixt...er stond overduidelijk ene harte op de map Er kan nu wel een slot op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.