Felixio Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb een probleem dat waarschijnlijk wel meer mensen, die GTA IV online spelen, hebben. Ik heb het over de multiplayer van de PS3, gewone online games (met ranks). Ik verlies elke week wel een paar keer mijn rank. Als ik een multiplayer game begin of host, is soms (niet altijd) mijn rank weer reset tot rank 0. Ik ben dan al mijn verdiende geld kwijt. Ik zou graag willen weten bij wie dit probleem ook voorkomt en nog belangrijker, hoe is het op te lossen? Voor alle duidelijkheid: ik save mijn voorderingen met de multiplayer als ik klaar ben dus er gaat niks verloren door niet te op te slaan. Alvast bedankt, Felixio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mdgNL Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 je moet goed afsluiten want soms staat er als je afsluit of je het wel cker weet want je scores worden niet upgeload ik dacht dat dat gwn ingame was anders zou ik het ook niet weten want bij mij doet ie het gwn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 je moet goed afsluiten want soms staat er als je afsluit of je het wel cker weet want je scores worden niet upgeload ik dacht dat dat gwn ingame was anders zou ik het ook niet weten want bij mij doet ie het gwn Ik weet zeker dat ik goed afsluit. Als ik klaar ben met de multiplayer, save ik me game nadat ik multiplayer heb afgesloten. Ik sluit multiplayer gewoon af door een game te leaven of uit de lobby te gaan. Ik denk ik niet ik dan iets fout doe maar ik zal erop letten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) je moet goed afsluiten want soms staat er als je afsluit of je het wel cker weet want je scores worden niet upgeload ik dacht dat dat gwn ingame was anders zou ik het ook niet weten want bij mij doet ie het gwn Ik weet zeker dat ik goed afsluit. Als ik klaar ben met de multiplayer, save ik me game nadat ik multiplayer heb afgesloten. Ik sluit multiplayer gewoon af door een game te leaven of uit de lobby te gaan. Ik denk ik niet ik dan iets fout doe maar ik zal erop letten. Vreemd dat mensen dit hebben, heb er geen last van. Ook ik save de game voordat ik log. Bewerkt: 17 mei 2008 door gemertenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 je moet goed afsluiten want soms staat er als je afsluit of je het wel cker weet want je scores worden niet upgeload ik dacht dat dat gwn ingame was anders zou ik het ook niet weten want bij mij doet ie het gwn Ik weet zeker dat ik goed afsluit. Als ik klaar ben met de multiplayer, save ik me game nadat ik multiplayer heb afgesloten. Ik sluit multiplayer gewoon af door een game te leaven of uit de lobby te gaan. Ik denk ik niet ik dan iets fout doe maar ik zal erop letten. Vreemd dat mensen dit hebben, heb er geen last van. Ook ik save de game voordat ik log. Als het goed is, is dit probleem inmiddels opgelost, ik had dat ook steeds maar nu geen last meer van word vandaag niveau of level 5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Nou bij jullie mag het dan allemaal van een lijen dakje gaan maar bij mij dus totaal niet. Ik heb nu in totaal zo'n 70 á 80 duizend dollar verdiend met de multiplayer maar ik wordt elke keer, als ik in een multiplayer lobby kom, gede-ranked tot rank 0, 1 of soms 2 met de meest gekke bedragen als verdiende cash. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.