Rhinownage Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Hey ik heb v2 en ik probeer al een hele tijd v1 te krijgen... Ik heb http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67 tooltje geprobeerd maar ik kreeg hetzelfde probleem als v2 modders, het op 45% ophouden met laden probleem, dus heb ik gereinstallt ik heb van een vriend gta_sa.exe no key opgestuurt gekregen en de orginele (v2) gta_sa.exe verwisseld met die van die vriend. Ik kreeg WEER dat ie ophield op 45%... Ik word echt gek! help plz! Bewerkt: 18 mei 2008 door Rhinownage Reageren
Bling Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 [..] ik heb van een vriend gta_sa.exe no key opgestuurt gekregen en de orginele (v2) gta_sa.exe verwisseld met die van die vriend. [..] Je probeert dus van V2 naar V1 te upgraden, maar jij zegt dat je dit doet door de gta_sa.exe te verwisselen. Dit moet niet op deze manier, omdat je iets heel anders moet verwisselen. Ga naar de map Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en verwissel de twee bestandjes daar met die van V1 (zie bijlagen). Wanneer je deze twee bestanjes vervangen hebt, moeten savegames van V1 speelbaar worden. V1_files.rar Oh ja, nog iets, over de hot coffee mod: Over de Hot Coffee Mod mogen wij verder geen uitspraken doen, noch downloadlinks geven. Deze zaak heeft Rockstar flink in de problemen gebracht, waardoor ze de modificatie ook verbied hebben. Om Rockstar hier in tegemoet te komen, hebben wij als fansite besloten geen downloadlinks en informatie over deze modificatie, in het openbaar, te verspreiden. Reageren
Rhinownage Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Ik heb ook geprobeerd te downgraden met een programmaatje (zie link) maar het spel liep vast tijdens het laden. Ik zal het stukje over de hot coffee mod weghalen En ik hoef geen savegames van V1 te kunnen gebruiken, ik wil kunnen modden met IMGtool en TXD workshop Bewerkt: 18 mei 2008 door Rhinownage Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Ik denk dat jij op de V1 versie, versie 2 savegames speelt. Dat kan dus niet. Je moet een V1 savegame spelen, op versie 1. Je zult dus een nieuwe game moeten beginnen, of een savegame moeten downloaden. Kijk eerst maar even welke versie je werkelijk hebt: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Het kan natuurlijk ook zijn, dat die patch het niet doet. Dan mod jij op V2. Dat is dus niet mogelijk. Probeer deze patch eens. Bewerkt: 18 mei 2008 door Visser23 Reageren
Rhinownage Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik denk dat jij op de V1 versie, versie 2 savegames speelt. Dat kan dus niet. Je moet een V1 savegame spelen, op versie 1. Je zult dus een nieuwe game moeten beginnen, of een savegame moeten downloaden. Kijk eerst maar even welke versie je werkelijk hebt: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Het kan natuurlijk ook zijn, dat die patch het niet doet. Dan mod jij op V2. Dat is dus niet mogelijk. Probeer deze patch eens. ja hoor, en dan staat er v2.00 onderin mn beeldscherm? Ik denk dat jij op de V1 versie, versie 2 savegames speelt. Dat kan dus niet. Je moet een V1 savegame spelen, op versie 1. Je zult dus een nieuwe game moeten beginnen, of een savegame moeten downloaden. Kijk eerst maar even welke versie je werkelijk hebt: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Het kan natuurlijk ook zijn, dat die patch het niet doet. Dan mod jij op V2. Dat is dus niet mogelijk. Probeer deze patch eens. oh ja en hij was 562kb ik ga nu proberen te downgraden met vissertje's patch en ik durf te wedden dat ie het dan nog niet doet ik ga nu proberen te downgraden met vissertje's patch en ik durf te wedden dat ie het dan nog niet doet Gelukkig was niemand de weddenschap aangegaan. OMG Visser u rock! thanxs! >>> Door -Matthijs-: Mooi dat het probleem opgelost is! Maar gebruik de volgende keer even de 'Bewerk-knop' om je voorgaande bericht aan te passen, aangezien het niet de bedoeling is om binnen een klein tijdsbestek vier berichten op rij te plaatsen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.