Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Is het jullie ook al opgevallen; dat als je in een auto rijd, dat die dan ook in ene keer heel erg vaak voorkomt? Ik heb nu bijvoorbeeld de Sultan RS (die zie je anders nooit), en nu ik er zelf in zit, komt hij in ene keer erg vaak voor in de map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Dat is toch bij alle GTA Games zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impreza Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Is het jullie ook al opgevallen; dat als je in een auto rijd, dat die dan ook in ene keer heel erg vaak voorkomt? Ik heb nu bijvoorbeeld de Sultan RS (die zie je anders nooit), en nu ik er zelf in zit, komt hij in ene keer erg vaak voor in de map. ja inderdaad. ik kon ook nergens de Sultan RS vinden en nu rijd ik erin en zie ik hem overal. dat is wel een minpuntje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Dat is toch bij alle GTA Games zo? ow, dit is namelijk de eerste keer dat het mij opvalt. Maar het zou wel kunnen wat je zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 Dat is toch bij alle GTA Games zo? ow, dit is namelijk de eerste keer dat het mij opvalt. Maar het zou wel kunnen wat je zegt. hij heeft gelijk dat is bij alle gta s t/m gta IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sweetsticks Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 yups. heeft te maken met de manier van programmeren. Elke auto zit in een bepaalde groep auto's . Dus als je in 1 auto zit, zie je meer van 1 bepaalde groep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 yups. heeft te maken met de manier van programmeren. Elke auto zit in een bepaalde groep auto's . Dus als je in 1 auto zit, zie je meer van 1 bepaalde groep. dat klopt ja als je in een SUV rijdt rijden er ineens allemaal SUV's en zo werkt dat bij elka groep, je kan trouwens ook zien welke auto in welke groep zit moet je gewoon een online race hosten dan kan je kiezen tussen groepen auto's en als je dan in single player mode in bv een infernus rijdt zal je zien dat er ook super gt's rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IVaddict Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Is inderdaad zo, vind het wel jammer IVaddict Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Dat is toch bij alle GTA Games zo? niet helemaal in alle gta's want in gta vice city had je zo'n auto die je bij die auto winkel kreeg ofzow.. maar als je daar in reed was je echt altijd de enigste op de weg met zo'n auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin123 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Dat is toch bij alle GTA Games zo? niet helemaal in alle gta's want in gta vice city had je zo'n auto die je bij die auto winkel kreeg ofzow.. maar als je daar in reed was je echt altijd de enigste op de weg met zo'n auto ja dat klopt inderdaat dat was de deluxo en die stond bij de autobedrijf en dat was bij de sandking ook zo en de rest wat boven staat in dat gebouw ook maar voor de rest is het in alle gta zo ! groetjes martin123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Dit is mij ook opgevallen. Rockstar Games heeft gezegt dat je nooit de zelfde auto's achterelkaar ziet Daar heeft Rockstar zich duidelijk niet aangehouden. Bij mij was het precies het zelfde, ook met een Sultan RS, en zo maar vind je er opeens drie. Erg rot dat Rockstar zich niet aan zijn woorden houdt. Maar goed, zo'n pracht game heeft natuurlijk zijn minpunten. Maar het is inderdaad wel zo... Swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grasmanek94 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Dit is mij ook opgevallen. Rockstar Games heeft gezegt dat je nooit de zelfde auto's achterelkaar ziet Daar heeft Rockstar zich duidelijk niet aangehouden. Bij mij was het precies het zelfde, ook met een Sultan RS, en zo maar vind je er opeens drie. Erg rot dat Rockstar zich niet aan zijn woorden houdt. Maar goed, zo'n pracht game heeft natuurlijk zijn minpunten. Maar het is inderdaad wel zo... Swiggers ja duh de script doen niet altijd wat ze te doen hebben. ze varieëren. en nog erbij - ik rij met zo'n vette audo door LC die eigenlijn NEVER VOOR kOMPT OP DE STRAAT en ook niet in heel LC maar opeens zie ik er 3 langs de weg als ik naar mijn safehouse rijdt. dus ja ik buik die tweede fast-car naar mijn safe house en zo staan er 2 voor mijn hutje ;]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.