ken9 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken. Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden. bron: deze site de hint ook te zie op: dit topic Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken. Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden. bron: deze site de hint ook te zie op: dit topic Nogmaals, dan zou dit gaan over GTA IV Vice City/San Andreas en niet over GTA V. Want als GTA V uitkomt dan begint er weer een totaal nieuwe serie die nog geavanceerder is qua technologie dus zal er ook een nieuwe console nodig zijn om die aan te kunnen (Playstation 4...?) Binnen 2 jaar een vervolgspel releasen in de IV-reeks zou de normale gang van zaken zijn aangezien in de GTA III reeks Vice City ook min of meer een 2 jaar na Liberty City uitkwam. Liberty City is altijd de proloog van een reeks games die op gebied van technologie het zelfde gemaakt zijn en wiens verhaallijn min of meer met elkaar verbonden is. Bewerkt: 15 mei 2008 door Dwyane Wade Reageren
gtamaniac Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken. bron: deze site de hint ook te zie op: dit topic Is 2,5 jaar Das best lang, vicecity kwam net na een jaar na gta3 uit. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ehm, gta maniac? als ze de zelfde normen voor detaille moeten nemen als tenminste GTA IV, dan moeten ze wel iets langer werken om al die gebouwtjes en poppekes en weet ik veel niet wat mooi te maken Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Klinkt allemaal veelbelovend zo net na de release van IV, maar ik betwijfel of ik dit soort geruchten nu serieus moet gaan nemen Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken. Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden. bron: deze site de hint ook te zie op: dit topic Nogmaals, dan zou dit gaan over GTA IV Vice City/San Andreas en niet over GTA V. Want als GTA V uitkomt dan begint er weer een totaal nieuwe serie die nog geavanceerder is qua technologie dus zal er ook een nieuwe console nodig zijn om die aan te kunnen (Playstation 4...?) Binnen 2 jaar een vervolgspel releasen in de IV-reeks zou de normale gang van zaken zijn aangezien in de GTA III reeks Vice City ook min of meer een 2 jaar na Liberty City uitkwam. Liberty City is altijd de proloog van een reeks games die op gebied van technologie het zelfde gemaakt zijn en wiens verhaallijn min of meer met elkaar verbonden is. De reeks zou ook nog weleens de downloadable content kunnen zijn die voor de 360 uit gaat komen, aangezien R* per episode (en er komen er twee! ) €25 Miljoen heeft gelapt, daar kan je prima "een beetje San Andreas" of "een beetje Vice City" van maken, als je begrijpt wat ik bedoel... De nieuwe Xbox 540, als 'ie zo gaat heten, gaat ook ergens rond 2009/2010 uitkomen.. De nieuwe chip is ver in ontwikkeling. Gezien de opperste beste banden tussen Microsoft en R* (contentdeal etc.) zou het mij niet verbazen als GTA V wél de console van onze toekomst gaat draaien, sterker nog... Ik sta er niet van te kijken als GTA V de launchgame wordt van de nieuwe Xbox! Ik heb gesproken! Bron: N4G.com news page: Xbox 540 Reageren
Heroix Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wat is GTA-MMO? Iets met masive en online? Reageren
dutchmaster Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wat is GTA-MMO? Iets met masive en online? Grand Theft Auto- Massive Multiplayer Online dacht ik Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Geef mij maar een modern vernieuwde Vice City inv San Andreas.. Reageren
Xnow Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wat is GTA-MMO? Iets met masive en online? Grand Theft Auto- Massive Multiplayer Online dacht ik ja klopt. Er gaan geruchten dat die eraan komt, want een van de bedenkers van de originele gta's had zijn eigen studio opgericht een aantal jaar terug [bekend van het spel Crackdown] en die zijn aan een MMO-sandboxgame bezig. Nu las ik laatst ergens dat [er geruchten zijn dat] zij in onderhandeling zijn met R* [ en gespeculeerd wordt dan natuurlijk over een eventuele MMOGTA.] Ik heb net even op internet gezocht naar mijn bron, maar ik kan hem zo snel niet vinden, maar als ik hem vind, dan post ik hem erbij! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken. Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden. bron: deze site de hint ook te zie op: dit topic Nogmaals, dan zou dit gaan over GTA IV Vice City/San Andreas en niet over GTA V. Want als GTA V uitkomt dan begint er weer een totaal nieuwe serie die nog geavanceerder is qua technologie dus zal er ook een nieuwe console nodig zijn om die aan te kunnen (Playstation 4...?) Binnen 2 jaar een vervolgspel releasen in de IV-reeks zou de normale gang van zaken zijn aangezien in de GTA III reeks Vice City ook min of meer een 2 jaar na Liberty City uitkwam. Liberty City is altijd de proloog van een reeks games die op gebied van technologie het zelfde gemaakt zijn en wiens verhaallijn min of meer met elkaar verbonden is. De reeks zou ook nog weleens de downloadable content kunnen zijn die voor de 360 uit gaat komen, aangezien R* per episode (en er komen er twee! ) €25 Miljoen heeft gelapt, daar kan je prima "een beetje San Andreas" of "een beetje Vice City" van maken, als je begrijpt wat ik bedoel... De nieuwe Xbox 540, als 'ie zo gaat heten, gaat ook ergens rond 2009/2010 uitkomen.. De nieuwe chip is ver in ontwikkeling. Gezien de opperste beste banden tussen Microsoft en R* (contentdeal etc.) zou het mij niet verbazen als GTA V wél de console van onze toekomst gaat draaien, sterker nog... Ik sta er niet van te kijken als GTA V de launchgame wordt van de nieuwe Xbox! Ik heb gesproken! Bron: N4G.com news page: Xbox 540 Een fanboy ... aahhh wat leuk. Maar even wat anders. Het is maar de vraag of GTA V wel voor een XBOX gaat uitkomen. Of het nou de xbox 540 is of de xbox 911 ! Er zijn behoorlijk wat geruchten dat GTA alleen nog maar voor de Playstation uit zal gaan komen. Er lullig voor alle xbox gamers en ook heel erg stom van Rockstar want zo lopen ze veel mensen mis. Maar al verschillende belangrijke mensen hebben gezecht dat GTA V niet voor xbox komt omdat die het niet aan zou kunnen. we zullen zien. Ik heb gesproken. Bewerkt: 15 mei 2008 door Only GrandTheftAuto Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik wil nie veel zeggen hoor, maar de gta IV versie was net niet te zwaar voor de ps3 zoals de crashes die kwamen en lag, als er een next gen uit komt word het een ps4, maar een jaar geleden zeide ze nog dat er geen nieuwe uit kwam, omdat de ps3 al hoge geld kosten had, ik zie het er dus nie in dat ze het alleen voor de xbox maken, want dan geven ze bv weer 100 mil uit en krijgen ze de helft maar trg omdat de ps het nie an kan Reageren
frankyyguy Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 lijkt me leuk idee om de nieuwe gta zich af te laten spelen in vice city EN san andreas. tickets kopen voor een reis met het vliegtuig van sa naar vice city Reageren
El Condor Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ooit van overhaasting gehoord? Zo is het dus nog nooit gegaan met een GTA game. Dat een GTA aankwam en gelijk de volgende werd aangekondigd Bovendien, er komt nog Downloadable content etc. Dus weinig kans dat deze informatie klopt Reageren
frankyyguy Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik wil nie veel zeggen hoor, maar de gta IV versie was net niet te zwaar voor de ps3 zoals de crashes die kwamen en lag,als er een next gen uit komt word het een ps4, maar een jaar geleden zeide ze nog dat er geen nieuwe uit kwam, omdat de ps3 al hoge geld kosten had, ik zie het er dus nie in dat ze het alleen voor de xbox maken, want dan geven ze bv weer 100 mil uit en krijgen ze de helft maar trg omdat de ps het nie an kan de ps3 wordt ook na jaren ''up-to-date'' gehouden hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.