Jump to content

Grand Theft Auto V gepland voor 2010?


ken9

Recommended Posts

Nogmaals, dan zou dit gaan over GTA IV Vice City/San Andreas en niet over GTA V. Want als GTA V uitkomt dan begint er weer een totaal nieuwe serie die nog geavanceerder is qua technologie dus zal er ook een nieuwe console nodig zijn om die aan te kunnen (Playstation 4...?)

Binnen 2 jaar een vervolgspel releasen in de IV-reeks zou de normale gang van zaken zijn aangezien in de GTA III reeks Vice City ook min of meer een 2 jaar na Liberty City uitkwam.

Liberty City is altijd de proloog van een reeks games die op gebied van technologie het zelfde gemaakt zijn en wiens verhaallijn min of meer met elkaar verbonden is.

Dus jij zegt dat ze de RAGE Engine nu al weer weggooien, dream on!

En, ik durf te wedden dat ze gewoon voor de PS3 en Xbox360 of dat nieuwe knommel wat ze willen uitbrengen komt.

Gerucht | 15 mei 2008 - De ondertussen wereldberoemde videogames analist Michael Pachter, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken.

Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden.

bron: deze site

de hint ook te zie op: dit topic

Nogmaals, dan zou dit gaan over GTA IV Vice City/San Andreas en niet over GTA V. Want als GTA V uitkomt dan begint er weer een totaal nieuwe serie die nog geavanceerder is qua technologie dus zal er ook een nieuwe console nodig zijn om die aan te kunnen (Playstation 4...?)

Binnen 2 jaar een vervolgspel releasen in de IV-reeks zou de normale gang van zaken zijn aangezien in de GTA III reeks Vice City ook min of meer een 2 jaar na Liberty City uitkwam.

Liberty City is altijd de proloog van een reeks games die op gebied van technologie het zelfde gemaakt zijn en wiens verhaallijn min of meer met elkaar verbonden is.

De reeks zou ook nog weleens de downloadable content kunnen zijn die voor de 360 uit gaat komen, aangezien R* per episode (en er komen er twee! :tu: ) €25 Miljoen heeft gelapt, daar kan je prima "een beetje San Andreas" of "een beetje Vice City" van maken, als je begrijpt wat ik bedoel... _O_

De nieuwe Xbox 540, als 'ie zo gaat heten, gaat ook ergens rond 2009/2010 uitkomen.. De nieuwe chip is ver in ontwikkeling. Gezien de opperste beste banden tussen Microsoft en R* (contentdeal etc.) zou het mij niet verbazen als GTA V wél de console van onze toekomst gaat draaien, sterker nog... Ik sta er niet van te kijken als GTA V de launchgame wordt van de nieuwe Xbox! ^_^

Ik heb gesproken! :D

Bron: N4G.com news page: Xbox 540

Een fanboy ... aahhh wat leuk.

Maar even wat anders.

Het is maar de vraag of GTA V wel voor een XBOX gaat uitkomen. Of het nou de xbox 540 is of de xbox 911 ! Er zijn behoorlijk wat geruchten dat GTA alleen nog maar voor de Playstation uit zal gaan komen. Er lullig voor alle xbox gamers en ook heel erg stom van Rockstar want zo lopen ze veel mensen mis. Maar al verschillende belangrijke mensen hebben gezecht dat GTA V niet voor xbox komt omdat die het niet aan zou kunnen.

we zullen zien.

Ik heb gesproken.

Fanboy? Ik verspreid feitelijke info, aangevuld met mij eigen conclusie, meer niet?! Kom kom, als ik nu Sony aan het afkraken was? Dachtt het niet, Sony maakt topconsoles, maar iedereen zijn keuze toch? De exclusieve DLC was voor mij de enige reden om voor de 360 te gaan, niet meer en niet minder! _O_

Maar jij denkt werkelijk dus dat de veronderstelde "nieuwe" GTA alleen voor de ps komt? Je hebt je info verkeerd, maatje! De GTA reeks was altijd een ps-only game, en kwam pas veel later naar de xbox. Maar zoals we nu hebben gezien is dit inmiddels gewoon gelijk getrokken.

Ik neem ook aan dat Take 2 en R* dit gewoon zo houden, dat ze de games voor beide consoles gelijk blijven releasen. Mochten de consoles in moeilijkheden komen is het een ander verhaal, maar ik geloof niet dat dit in de nabije toekomst zo zal zijn. Wél weeet ik dat R* een stuk minder moeite heeft gehad om GTA IV te schijven voor de 360, aangezien deze software vergelijkbaar is met Windows. Sony heeft natuurlijk met alle recht, een eigen systeem ontwikkeld, m.a.w. "Only Sony" ten voeten uit. :tu:

Jij bent duidelijk GEEN GTA fan, eerste GTA kwam op de pc uit!

Dus is het geen PS game!

GTA 1 kwam op de PC, dat werd een succes, en toen kwam ie naar de PSX, en toen naar de GBC.

En ja, ik vind jouw reacties ook fanboy reacties, meer dingen van je reacties is je eigen conslusie, want als MS met een nieuwe console komt, hoeveel mensen gaan die kopen?

Na de zeer grote blunder met de 360, hebben de meeste geen vertrouwen meer in de Xbox serie, ik ook niet BTW.

Ze moeten eerst zorgen dat de X360 eens fatsoenlijk gaat doen, en die RROD kans verkleinen, 1 op 3, kom op man, das gewoon ziek.

Dit gedelete niet zien als fanboy gedrag, maar de X360 heeft 33% om kapot te gaan, en de PS3 zo'n kleine 0.092% of 0.92%

Als de nieuwe GTA op de Xbox hoeieookgaatheten komt, dan ga ik maar geen GTA V spelen, want de vertrouwen is nog maar 0,0001 % in de de Nieuwe Xbox serie(360 en die nieuwe)

De oude was een stuk beter, maargoed, die is verleden tijd.

Over de content, denk maar niet dat SA of VC erin zit, dat stoppen ze liever in een nieuwe GTA, want anders verdienen ze er niet veel mee, denk maar eerder aan een addon eiland, een kleine maar leuke eilandje ofzo.

En, die xbox gaat dus niet alleen GTA V draaien, R* is niet dom, Bill Gates wel.

Maargoed, geen zin meer om die fanboy reactie te lezen.

Greetz

Dus omdat GTA de eerste keer eerst op de" pc uitkwam, is het een pc-game?

En dat je bij de ps3 maar 0,92 procent kans hebt op kapot is ook onzin. 1 kans op 10 ja.

En Bill Gates beslist zo goed als niets meer in Microsoft.

En omdat jij geen vertrouwen hebt ik de 360 betekend niet dat iedereen dat niet heeft

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chester W. Nimitz

    2

  • El Condor

    2

  • Jacky-2007

    2

  • frankyyguy

    2

Dus omdat GTA de eerste keer eerst op de" pc uitkwam, is het een pc-game?

En dat je bij de ps3 maar 0,92 procent kans hebt op kapot is ook onzin. 1 kans op 10 ja.

En Bill Gates beslist zo goed als niets meer in Microsoft.

En omdat jij geen vertrouwen hebt ik de 360 betekend niet dat iedereen dat niet heeft

Op de eerste antwoord, omdat het als eerste op de pc kwam, maar dat zeg ik ook niet, Jacky zei dat het ene PS game was, waarop ik antwoorde dat het als eerste op de PC kwam, maar jij zeg tdat ik zei dat het ene PC game was, wat ik dus niet zei.

En op dat tweede, dat is een feit, dit is welliswaar zonder de 'zogenaamde' kapot makende GTA 4 probleem, maar als 1 op de 10 klopt, is dat nog wel 3.3 keer beter als de X360, want die rijkt de 1 op de 3.

Op die derde, het boeit me niet.

en op die vierde, ik zei de meeste, die flinke problemen met hun console hebben gehad, zoals die eene NLer, die was aan zijn 7de console toe, denk jij dat hij nog een Xbox gaat kopen?

Ik ieder geval niet meer, met de 2 probleem met de X360.

Tevens, hebben Jacky en ik het al over gehad over mijn en zijn reactie, en evt. andere dingen die hier gepost zijn.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...