Jump to content

poolen


michaelfivez

Recommended Posts

Hey, ik zit op 88 procent en ik moet nog alleen enkele story missies doen, de fliyng rats en jumps en dan ook nog winnen met pool.

Dat lukt me dus niet. Heeft iemand tips hoe je kunt winnen met poolen (biljart)?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zo moeilijk, maar als je het echt niet kan moet je blijven verder spelen tot je tegenstander een verliezende fout maakt door de zwarte bal niet als laatste te scoren. Zo heb ik al een paar keer gewonnen. Ik vind poolen nochtans niet zo moeilijk ( als bowlen)

Link to comment
Delen op andere websites

Poolen is eigenlijk wat geluk hebben. De ene keer schiet je vriend alles binnen, en de andere keren mist hij echt veel. Zo heb ik juist van Packie gewonnen. In het eerste spelletje schoot hij echt altijd de bal binnen, maar de 2de keer mistte hij zeer veel.

Jij zelf hoeft je stok niet te verplaatsen, die zal altijd in de juiste richting en hoek liggen. Je hoeft eigenlijk enkel te bepalen hoe hard je schiet.

Door veel te proberen en met een beetje geluk, zou je toch wel een keer moeten winnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook GRATIS oefenen in je Savehouse (voorheen van PlayboyX)[/font] met je vriendin. ;)

Hoezo, ik krijg geen vermelding dat ik daar kan poolen.

Ja, je moet eerst wel daten hé. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zo moeilijk, maar als je het echt niet kan moet je blijven verder spelen tot je tegenstander een verliezende fout maakt door de zwarte bal niet als laatste te scoren. Zo heb ik al een paar keer gewonnen. Ik vind poolen nochtans niet zo moeilijk ( als bowlen)

Dus als ik gewoon alles mis en wacht tot dat de tegenstander de zwarte bal erin doet, win ik? Wat is de kans dat ik zo win eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet zo moeilijk, maar als je het echt niet kan moet je blijven verder spelen tot je tegenstander een verliezende fout maakt door de zwarte bal niet als laatste te scoren. Zo heb ik al een paar keer gewonnen. Ik vind poolen nochtans niet zo moeilijk ( als bowlen)

Dus als ik gewoon alles mis en wacht tot dat de tegenstander de zwarte bal erin doet, win ik? Wat is de kans dat ik zo win eigenlijk?

De kans dat je tegenstander een fout maakt is vrij klein (bij mij dan), je kunt beter je best doen en je goed concentreren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...