lunatic_gamer Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 je moet eerst die code doen dat als je een auto Raakt dat hij de lucht in gaat Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X bots dan tegen die hoever craft dat hij de lucht in gaat en sie er dan in te komen via een jetpack als je er op staat doe dan driehoekje om in te stappen en dan kan je vleigen met een hoevercraf :huh: :huh: Reageren
superman Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 cool ga het proberen maar kan je dan wel sturen :huh: Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 cool ga het proberen maar kan je dan wel sturen :huh: ja maar et sturen gaat wel wat swaarder Reageren
superman Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 oke thanx he hij gaat zeker de gewoone snelheid van een hovercraft he Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 oke thanx he hij gaat zeker de gewoone snelheid van een hovercraft he ja het is net zoon jimmy neutron ding je kan er ook me stil staan Reageren
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 cool ga het ook meteen proberen Reageren
gtadude Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 heb net gedaan is wel vet kan ook met parachute uit springnen Reageren
korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik was tegen zo'n police maverick gevlogen toen ik 4 sterren had, is wel geinig, moet je ook doen, die heli vliegt een eind weg en stort vervolgens neer op zen kop Reageren
hey dude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ik; heb het nog niet gebrobeerd maar gaat die dan snel omhoog dan want dan is het wel leuk Reageren
korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ik; heb het nog niet gebrobeerd maar gaat die dan snel omhoog dan want dan is het wel leuk niet echt, hij btst vast en cker tegen een gebouw en dan draait ie Reageren
gtadude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 je moet er wel in stappen he dan kan je hoger dan het metertje naast je kaart Reageren
Silverwing Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik heb het ook eens geprobeerd. Het is gevaarlijk als je met je jetpack ernaar toevliegt en er dan probeert in te stappen val je altijd naar beneden. Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik vind het goed gevonden, maar ik kom niet in die ''Hovercraft'' als ik er op sta. Als ik er dan in ga dan stopt Gta SA ermee <_< . Reageren
Tmzom Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 waarom voer je niet gewoon een code in dat autos vliegen als vliegtuigen... Vooral met een quad vliegen is leuk. BTW! Heeft iemand al gemerkt dat als je heel hard gaat met een quad, en als je dan remt, maak je een koprol (moet je wel voorover gaan hangen) Reageren
Ewoud Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 hier een mvie van hoe ik van mouten chillad af zweeft Klik hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.