TheGtaSecret Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 veet cheat gaak morge ook eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) ehhh ik zal wel heel stom zijn maar waar staat een hovercraft? timotees p.s. ik wil wel kijken bij de walktrough maar die is offline Bewerkt: 26 februari 2005 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Kijk hier en dan Vehicle Location Map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 kan je wel nog landen met die hovercraft? :huh: en dragonmaster sorry dat ik het vraag maar is dat geen spam om iemand door te wijzen naar een andere site? want jij hebt er normaal er ook nog wat op tegen als wij een foute link door geven ( niet fout bedoeld hoor ) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Kijk hier en dan Vehicle Location Map. klopt het dat het laden heel lang duurt? timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) en dragonmaster sorry dat ik het vraag maar is dat geen spam om iemand door te wijzen naar een andere site? want jij hebt er normaal er ook nog wat op tegen als wij een foute link door geven ( niet fout bedoeld hoor ) B) Waarschijnlijk niet ik heb die link al meer gebruikt en nooit heeft een mod daar iets negatief over gezegt Ik bedoel het ook niet fout van reclame maar ik heb de regels niet uitgevonden he @Timotees:Ja het kan soms wel zijn dat hij wat meer tijd nodig heeft. Soms gaat ie sneller dan anders... Bewerkt: 26 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 fototje COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 san andreas?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 kan ook met hydra als de cheats doet en snel instapt kan je HOGER dan het "hoogte-limiet" best wel vet als je hoog wil parachute springen!!!!!!!!!!! :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 wat heeft dat met dit topic te maken ff ontopic blijven he japie13 ONTOPIC: als je op de kop land met de hoever... ontplof je dan? dat zou wel heel irietant zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 wat heeft dat met dit topic te maken ff ontopic blijven he japie13ONTOPIC: als je op de kop land met de hoever... ontplof je dan? dat zou wel heel irietant zijn denk het niet :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 hier een mvie van hoe ik van mouten chillad af zweeft Klik hier blijft zo vliegen als je er vanaf daar afspringt of heb je daar toch een code voor nodig :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 je hebt geen codes nodig behalve om de hoevercraft te spawen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 en natuurlijk de cheat wat lunatic_gamer al had verteld in het begin Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA:SA.Roon Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 en natuurlijk de cheat wat lunatic_gamer al had verteld in het begin Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X waarom zou je perse die cheat doen?? ik zou de cheat auto's vliegen(werkt daar ook mee..) :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.