Biohazard1990yakuza Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 bij mij niet alleen met die ene cheat doet hij het en natuurlijk de spawn cheat van jetpack en vortex B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 als je dit saai vin rot dan op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 je hebt geen codes nodig behalve om de hoevercraft te spawen die kan je ook in LV vinden (teminste als je hem hebt uitgespeeld) COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 en natuurlijk de cheat wat lunatic_gamer al had verteld in het begin Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X en die hoef je ook niet te doen COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 die hovercraft moet een beetje scheef in de lucht zijn om er in te kunne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 lol thog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) lol thog lunatic gamer ik heb je vandaag en gister wel tien keer dingen( en ik vind het zelf een beetje onzin om telkens te waarschuwen, dat is ook postbooten) zien zeggen als lol tog :lolsign: . als je iets wilt zeggen zeg dan iets nuttigs en doe het via de EDIT knop. nog ff en ik ga vloeken :ugly: timotees P.S zou een admin of moderator hier niet eens wat van kunnen zeggen? (omdat ik een/twee keer heb ge postboot maar hij doet het wel 10 keer!) Bewerkt: 11 maart 2005 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 fototje COMMANDO :ph34r: zalig ben jij dat in die hovercraft?? hoe het je dat kunnen doen?? ik heb zelfs nog nooit een hovercraft gezien in het echt.. mss komt dit omdat ik nogmaar 14 ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.