Jump to content

eddie low


michaelfivez

Recommended Posts

Nog een vraagje:

Ik heb eddie low 1 keer ontmoet, wanneer ik naar de plek ga om hem nog is te ontmoeten is hij daar niet. Ik heb het al 7 keer gebrobeerd op verschillende tijden.

Weet iemand hoe ik hem vind

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje:

Ik heb eddie low 1 keer ontmoet, wanneer ik naar de plek ga om hem nog is te ontmoeten is hij daar niet. Ik heb het al 7 keer gebrobeerd op verschillende tijden.

Weet iemand hoe ik hem vind

Hij is er tussen 10PM en 4AM of in onze tijd dus tussen 22:00 en 04:00

Hij komt er pas na een paar dagen gametijd

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet idd, zoals Wiermans zei even wachten en op bepaalde tijden kijken, maar Eddie Low verschijnt niet op dezelfde plek als hem voor een tweede keer wilt ontmoeten, dat is namelijk op de volgende plek:

Click here to view the SnapMap

Dus speel wat missies, ga een keer naar een safehouse, dan gaat de tijd ook sneller als je saved en kom een tijdje later terug op deze plek en dan moet het lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Eddie Low komt twee dagen na je eerste ontmoeting met hem weer. Let wel op dat je er 's avonds - 's nachts moet komen en dat je wel op de goeie ontmoetingsplaats komt.

In de tussentijd kun je bijv. gaan saven, totdat er twee dagen voorbij zijn, of je gaat andere dingen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...