michaelfivez Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Nog een vraagje: Ik heb eddie low 1 keer ontmoet, wanneer ik naar de plek ga om hem nog is te ontmoeten is hij daar niet. Ik heb het al 7 keer gebrobeerd op verschillende tijden. Weet iemand hoe ik hem vind Reageren
dj.tappie Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 op je hud letten..daar verschijnt een klein groen stipje Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Nog een vraagje:Ik heb eddie low 1 keer ontmoet, wanneer ik naar de plek ga om hem nog is te ontmoeten is hij daar niet. Ik heb het al 7 keer gebrobeerd op verschillende tijden. Weet iemand hoe ik hem vind Hij is er tussen 10PM en 4AM of in onze tijd dus tussen 22:00 en 04:00 Hij komt er pas na een paar dagen gametijd Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Je moet idd, zoals Wiermans zei even wachten en op bepaalde tijden kijken, maar Eddie Low verschijnt niet op dezelfde plek als hem voor een tweede keer wilt ontmoeten, dat is namelijk op de volgende plek: Click here to view the SnapMap Dus speel wat missies, ga een keer naar een safehouse, dan gaat de tijd ook sneller als je saved en kom een tijdje later terug op deze plek en dan moet het lukken. Reageren
maus1994 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik heb percies het zelfde probleem alleen heb ik alle missies al uitgespeeld en hoe kan ik hem dan nog doen als ik hem niet vaak kan opslaan voor een missie , dus die gametijd gaat moelijk worden Reageren
Gregori Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Eddie Low komt twee dagen na je eerste ontmoeting met hem weer. Let wel op dat je er 's avonds - 's nachts moet komen en dat je wel op de goeie ontmoetingsplaats komt. In de tussentijd kun je bijv. gaan saven, totdat er twee dagen voorbij zijn, of je gaat andere dingen doen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Wie is Eddie Low? Eddy Low is een Random Character, een voetganger die je kan tegenkomen op straat. Meer info over Eddy Low vind je hier, en meer info over Random Characters vind je hier. In het vervolg kan je beter even op WikiGTA kijken, daar vind je vaak al je antwoorden. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Zie hier de wonderbaarlijke Eddie Low! EDIT : Te laat Bewerkt: 15 oktober 2008 door forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.