Basssss Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Hoe kom ik bij HP 29? Dat wat ik WikiGTA staat werkt niet, ik kom dan net niet op het dak... Reageren
Bling Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Jij wilt waarschijnlijk naar het hogere gedeelte van het dak springen, maar dat is niet nodig. Zoals bij de beschrijving op WikiGTA staat, moet je je op het lagere gedeelte (links) laten vallen en vervolgens om het gebouw, naar de aangegeven locatie (rode pijl) lopen. Dit weet ik zeker, omdat ik de beschrijvingen en screens van de HP's gemaakt heb. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Jij wilt waarschijnlijk naar het hogere gedeelte van het dak springen, maar dat is niet nodig. Zoals bij de beschrijving op WikiGTA staat, moet je je op het lagere gedeelte (links) laten vallen en vervolgens om het gebouw, naar de aangegeven locatie (rode pijl) lopen.Dit weet ik zeker, omdat ik de beschrijvingen en screens van de HP's gemaakt heb. Ik spring naar dat dak dat dezelfde hoogte heeft als de HP, maar dan kom ik er net niet en beland in dat steegje met die rampage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.