Jump to content

GTA SA Doet het niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij geef aan ''Fout bij het lezen van disc''(PS2 Versie). Hoe komt dit, er zit geen enkel krasje op.. k heb gister gewoon gespeeld, en nu doe ik me ps2 aan en geeft hij dit aan. Het spel is origineel gekocht eerengisteren. Kan iemand helpen, ik snap het echt niet :s.

Geplaatst:

Het zou best wel eens kunnen dat er een klein laagje stof op je disc zit.

Probeer de disc eens op te poetsen met een licht vochtig doekje.

Mocht dit niet werken, vrees ik toch dat er ergens een kras op je disc zit, en ja, het kleinste krasje kan al funest zijn... :N

Geplaatst: (bewerkt)

Mocht dit niet werken, vrees ik toch dat er ergens een kras op je disc zit, en ja, het kleinste krasje kan al funest zijn... :N

Ik heb indd een zeer gevoelige ps2, maar NFS MW zit vol met krassen en die loopt vlekkenloos, en met SA heb ik dit ALTIJD. EErst doet ie het, en dan zonder pardon stopt die ermee..

Maar hoe kan er nou een krasje op komen, hij zit alleen maar in de ps2 :?

EDIT:

Als ik mijn CD erin doe, zitten er geen stofjes op, maar als ik hem eruithaal wel. Kan het daaraan liggen?

Bewerkt: door P-m-aster
Geplaatst:

Ik heb indd een zeer gevoelige ps2, maar NFS MW zit vol met krassen en die loopt vlekkenloos, en met SA heb ik dit ALTIJD. EErst doet ie het, en dan zonder pardon stopt die ermee..

EDIT:

Als ik mijn CD erin doe, zitten er geen stofjes op, maar als ik hem eruithaal wel. Kan het daaraan liggen?

Wat jij zegt is ook slecht voor je CD,een CD erin laten zitten terwijl de PS2 uit is..

Daar zou het ook aan kunnen liggen.

En jij zei dat NFS vol met krassen zat,en het wel deed.

Misschien zit er juist een krasje op jou CD op de 'gevoeligste' plek,waardoor het hele spel het niet meer doet..

Geplaatst:

EDIT:

Wat jij zegt is ook slecht voor je CD,een CD erin laten zitten terwijl de PS2 uit is..

Daar zou het ook aan kunnen liggen.

En jij zei dat NFS vol met krassen zat,en het wel deed.

Misschien zit er juist een krasje op jou CD op de 'gevoeligste' plek,waardoor het hele spel het niet meer doet..

Ik denk het niet, want GTA VCS is eroook al mee opgehouden, die speel ik nu voor de 2e keer

Geplaatst:

Misschien ligt het dan aan je PlayStation.

Is er geen vriend van je die ook een PlayStation heeft..?

Dan kun je GTA SA daar op proberen,kijken of hij het daarop wel op..

Misschien ligt het dan aan je PlayStation.

Is er geen vriend van je die ook een PlayStation heeft..?

Dan kun je GTA SA daar op proberen,kijken of hij het daarop wel op..

Ja dat is altijd al zo geweest, dats pellen die het bij mij langzaam of niet doen het wel bij eenvriend van mij doen. Maar dat is nog nooit met spellen van 2 dagen oud gebeurt. Als het wel aan mijn PS2 ligt, moet ik dan een Schoonmaak cd-tje halen? Want ik weet het echt niet meer. Ik weet alleen dat ik SA wil doen!

EDIT:

Als ik nu naar nrowser ga vind hij naar een lange tijd de cd, maar als ik erop klik word het beel zwart en krijg ik weer dat beel met memory card en het cdtje, maar is dit toch een beter teken dat hij nu wel de cd vind (dit doet hij ook bij GTA VCS)

Geplaatst:

Maak de disktray van de PS2 schoon met een droge en stofvrije doek die niet pluist. Waarschijnlijk is je PS2 te smerig voor nieuwe schone spellen. ^_^

Maak de disktray van de PS2 schoon met een droge en stofvrije doek die niet pluist. Waarschijnlijk is je PS2 te smerig voor nieuwe schone spellen. ^_^

Ik heb het gedaan met een stukje wc-papier.. maar als ik hem dan weer open doe zit er weer allemaal rotzooi op.

En nu heb ik weer Fout bij het lezen van disk

Heeft er iemand nog tips of hints?

Moet ik schoonmaak cd-tje halen?

Moet ik me lens laten repareren?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...