lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb een toetsenbord voor de playstation 2 maar ik weet niet hoe je er cheats mee moet doen Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Met een toetsenbord kun je de code's op bijv. de ARMax zetten, dat gaat een stuk sneller dan met je controller. ik weet niet hoe je er cheats mee moet doen Dit komt over, alsof je bedoelt dat je met het toetsenbord wil cheaten in het spel zelf. En dat kan niet. Bewerkt: 21 februari 2005 door GTAspeler Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Je kan ook een gewoon een usb toetsenboord geruiken om codes in te voeren. Nog een extraatje:Er gaat een verhaaltje rond dat je met je ps2 toetsenboord codes kan activeren en deactiveren via armax. Dit is dus een compleet fabeltje. Dan hoef je er niet naar te vragen of het kan. Want het kan gewoon weg NIET. Ewoud Reageren
Vinewood Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb ook toestenbord voor de ps2 het gaat bijzonder snel het invoeren van de codes veel sneller dat met de controller je kan het toetsenbord gebruiken voor armax en voor bijv. chatten bij socum en andere online games van dat activeren en deactiveren met toestenbord ga het toch een keer uitproberen (als mijn armax het weer doet) Reageren
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 maar ik heb usb toesen bord maar geen codes :unsure: Reageren
loempiaman Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 dan werkt het niet Reageren
Vinewood Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 maar ik heb usb toesen bord maar geen codes :unsure: kijk het werkt zo je gaat naar een code site in dit topic kan je ze vinden -*klik*- je print ze uit (of schrijft ze op) de codes je gaat nu naar de ps2 doe het kabeltje van de toetsenbord in een van de 2 usb aansluitingen van de ps2 start armax op ga nu naar code invoer voer je codes in met toetsenbord de rest volgt Reageren
X-Zero Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 maar de starter van dit topic wou weten of je wel of niet codes niet kan in typen. Reageren
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 waar is armax huh Reageren
X-Zero Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 waar is armax huh wat bedoel je daarmee. Reageren
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 wat is armax Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 wat is armax Is het nou echt zo moeilijk om even de zoekfunctie te gebruiken? Bizar. Reageren
lasventuras Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ja ok maar hoe moet ik de codes gebruiken in het spel of huh Reageren
Vinewood Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ja ok maar hoe moet ik de codes gebruiken in het spel of huh je start armax op ga naar de cheats san andreas kruis de code's aan die je wilt bijv. onbeperkt healt druk dan op start druk dan op with codes en dan komt er een schermpje doe nu de san andreas disk erin wacht tot san andreas opgestart is en voila je heb onbeperkt healt Reageren
lasventuras Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ja maar hoe werkt armax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.