Jump to content

Foto CJ


peter-de-gekste

Recommended Posts

Als je het huis van Playboy X hebt, dan hangt daar aan de muur, een foto van een man, die verdacht veel op Carl Johnson lijk uit GTA:SA, heb ik het mis of is dat al bij meerdere mensen opgevallen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het huis van Playboy X hebt, dan hangt daar aan de muur, een foto van een man, die verdacht veel op Carl Johnson lijk uit GTA:SA, heb ik het mis of is dat al bij meerdere mensen opgevallen?

kan je die foto posten??

ik kijk er ook wel ff naar en als het lukt post ik hem:P

ik heb ff gekeke maar dr hangen alleen foto's van Dwayne en Playboy X

Bewerkt: door Michael Hilgen
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind playboy x zowieso erg verdacht veel weg hebben van CJ XD zelfde ghetto taal en met een hoop fantasie kun je ze makkelijk vergelijke :)

hoeveel fantasie heb jij wel niet dan:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind playboy x zowieso erg verdacht veel weg hebben van CJ XD zelfde ghetto taal en met een hoop fantasie kun je ze makkelijk vergelijke :)

hoeveel fantasie heb jij wel niet dan:P

Haha :schater:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van Playboy gezien ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind playboy x zowieso erg verdacht veel weg hebben van CJ XD zelfde ghetto taal en met een hoop fantasie kun je ze makkelijk vergelijke :)

hoeveel fantasie heb jij wel niet dan:P

Haha :schater:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van Playboy gezien ^_^

kijk is naast de lift als je binnekomt dat is dwayne dat weet ik zeker of het is future playboy:P

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het huis van Playboy X hebt, dan hangt daar aan de muur, een foto van een man, die verdacht veel op Carl Johnson lijk uit GTA:SA, heb ik het mis of is dat al bij meerdere mensen opgevallen?

Ehhm.Waar precies hangt de foto.dan zoek ik wel even :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook wel gezien dat er foto's hangen van Dwayne en Playboy X. Ik vind zelf ook wel dat Cj en Playboy X wel op elkaar lijken qua gezicht en stem alleen zijn er wel meer mensen met zulke stem en gezicht dus ik denk niet dat Playboy X is gebaseerd op Cj. Cj is immers in Sa en als Playboy Cj is waarom hebben we dan in Sa niks van Dwayne gehoord?

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon een foto van dwayne! volgen jullie het verhaal niet? vroeger was hij nogal dikke vrienden met dwayne, totdat hij de gevangenis in ging dan. Gewoon dwayne!

Tuurlijk volg ik het verhaal wel, maar ik ken verder eigenlijk geen mensen die foto's van hun maten ophangen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...