Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_987601

Als je het huis van Playboy X hebt, dan hangt daar aan de muur, een foto van een man, die verdacht veel op Carl Johnson lijk uit GTA:SA, heb ik het mis of is dat al bij meerdere mensen opgevallen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_987604
Als je het huis van Playboy X hebt, dan hangt daar aan de muur, een foto van een man, die verdacht veel op Carl Johnson lijk uit GTA:SA, heb ik het mis of is dat al bij meerdere mensen opgevallen?

kan je die foto posten??

ik kijk er ook wel ff naar en als het lukt post ik hem:P

ik heb ff gekeke maar dr hangen alleen foto's van Dwayne en Playboy X

Bewerkt: door Michael Hilgen

Geplaatst:
comment_987807
ik vind playboy x zowieso erg verdacht veel weg hebben van CJ XD zelfde ghetto taal en met een hoop fantasie kun je ze makkelijk vergelijke :)

hoeveel fantasie heb jij wel niet dan:P

Geplaatst:
comment_987811
ik vind playboy x zowieso erg verdacht veel weg hebben van CJ XD zelfde ghetto taal en met een hoop fantasie kun je ze makkelijk vergelijke :)

Haha :schater:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van Playboy gezien ^_^

Geplaatst:
comment_987818

Haha :schater:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van Playboy gezien ^_^

kijk is naast de lift als je binnekomt dat is dwayne dat weet ik zeker of het is future playboy:P

Geplaatst:
comment_987969

Ehhm.Waar precies hangt de foto.dan zoek ik wel even :)

Geplaatst:
comment_992650

Ik heb ook wel gezien dat er foto's hangen van Dwayne en Playboy X. Ik vind zelf ook wel dat Cj en Playboy X wel op elkaar lijken qua gezicht en stem alleen zijn er wel meer mensen met zulke stem en gezicht dus ik denk niet dat Playboy X is gebaseerd op Cj. Cj is immers in Sa en als Playboy Cj is waarom hebben we dan in Sa niks van Dwayne gehoord?

Greetzz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_992674
Dat is gewoon een foto van dwayne! volgen jullie het verhaal niet? vroeger was hij nogal dikke vrienden met dwayne, totdat hij de gevangenis in ging dan. Gewoon dwayne!

Tuurlijk volg ik het verhaal wel, maar ik ken verder eigenlijk geen mensen die foto's van hun maten ophangen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.