Jump to content

Politie Ervaring/uitspraken

Recommended Posts

Geplaatst:

de raarste uitspraak die ik heb gehoort is toen ik een politie auto aan reed en de agent zijn dat hij ze donut op het raam zat.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dieko

4

• Nissan

3

• Think

2

• freestyla

2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ben eens door de politie neergeschoten in mijn safehouse had ik wel niet verwacht dat ze binnenzouden stormen had wel wanted level maar in vorige gta's maakte je dat niet mee wel realistiser natuurlijk.

Geplaatst:
Ben eens door de politie neergeschoten in mijn safehouse had ik wel niet verwacht dat ze binnenzouden stormen had wel wanted level maar in vorige gta's maakte je dat niet mee wel realistiser natuurlijk.

Dat heb ik ook gehad maar ik vraag me af of ze ook in je safehouse kunnen komen bij de safehouse waar je met de lift naar boven moet, lijkt mij niet

Geplaatst:

Dat heb ik ook gehad maar ik vraag me af of ze ook in je safehouse kunnen komen bij de safehouse waar je met de lift naar boven moet, lijkt mij niet

Meegemaakt in het eerste safehouse. Maar ze komen niet binnen in je savehouse, ze schieten door de voordeur.

Geplaatst:

Meegemaakt in het eerste safehouse. Maar ze komen niet binnen in je savehouse, ze schieten door de voordeur.

heel raar, net dat ik op Y voor safen drukte, werd ik in de rug geschoten :puh:

Geplaatst:

heel raar, net dat ik op Y voor safen drukte, werd ik in de rug geschoten :puh:

hatelijk ik ben wel is voor de deur van me savehouse neergeschoten maar nog nooit in me huis:P

Geplaatst:

mijn ergste ervaring was deze:

ik had 4 sterren politie, ik reed met de pcj 600 over de brug die lijkt op golden gate bridge politie was weg, stopt er net een politie auto voor me, ik knal er met volle snelheid op, vlieg meters hoog in de lucht, veervolgens vloog ik richting het water, en er komt net een vissersbootje onder de brug vandaan, recht met me smoelwerk[/font] op de rand van het vissers bootje :7 daarlag ik toen maar dood te liggen :puh:

Geplaatst:

mijn grappigste ervaring:Flippende ^_^

ik had 3 sterren of zoiets en ik zwom onder de pier (eerste eiland )en de flikke sprongen in het water om me te pakke en toen klommen ze terug op de pier en terug in het water enz.

echt lol :schater:

Geplaatst:

Ik stond op het balkon van Playboys mansion[/font] een beetje te sniperen toen ik opeens van achteren door agenten beschoten werd. Toen ik me om wilde draaien was ik al dood en viel ik over de rand naar beneden :puh:

Geplaatst:

Mijn politie ervaring was dat ik op een nrg 900 zat en ik knalde volop tegen een politie wagen aan die daar bij zon blokade stond. Daarna reed een politie auto mij over :puh:

Geplaatst:

Ik hield het verkeer op met mijn auto en iemand zei: " Yo man, wat the fuck are your doing? Are jou jerking off ?"

hilariasche uitspraak :schater:

Geplaatst:

ik vond het zo lol toen ik de politie in de missie Holland Night's wilde afschudden. Ik knalde tegen de vangrail en vloog naar het water. Net op een boot van de wouten :duh:

Geplaatst:

Ik schoot een politieman dood in zijn wagen en hoor daarna de toeter.

Daarna gooi ik een granaat naar de politiewagen en ontploft de wagen en hoor ik nog steets die toeter terwijl de politieman dood is en de auto kapot :?

Geplaatst:

Daarna gooi ik een granaat naar de politiewagen en ontploft de wagen en hoor ik nog steets die toeter terwijl de politieman dood is en de auto kapot :?

stond ondertussen mss iemand achter u die door wou :schater:

Geplaatst:

stond ondertussen mss iemand achter u die door wou :schater:

Nee het was op een verlaten plek en je hoorde heletijd tuttttttt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...