Jump to content

Politie Ervaring/uitspraken


Michael Hilgen

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    4

  • Nissan

    3

  • Think

    2

  • freestyla

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

ik had net een politie auto gestolen stap ik erin staat de andere agent nog voor de deur en omdat die net uitstapte was de deur open dus ik rij op me allerhardst achteruit en hij blijft gewoon aan de deur plakken en schiet me neer :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dan valt hij er met zijn hoofd op en ik denk dat het gewoon een bug is dat hij dan doorgaat, maar dat is in het echt soms ook.

:schater: dus als iemandt dood is en je hoort de toeter en de auto ontploft hoor je dan nog steets de toeter?

En de auto stond ook nog in de vlammen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik stond de heletijd stil opeens loopt er een politie tegen mij op en begint op me te schieten :duh:

Ik had ook zooiets ik loop perongeluk tegen politieman en krijg een ster je moet ze niet in de weg lopen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand panne heeft en zijn wagen probeert te repareren door zijn motorkap te openen en eronder te staan, moet je tegen de motorkap lopen en ze zal toevallen op zijn hoofd :schater: Je kan dit een paar keer herhalen tot het hem beu zal worden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij waren ze een keer heel dom bezig:

Ik had 5 wanted sterren, in het ziekenhuis (had daar alle zieken vermoord :7 ).

En vervolgens dus met 5 wanted sterren, komt er heel af en toe 1 agent binnenwandelen. Dat is natuurlijk erg gemakkelijk, als ik achter een pilaar sta. Ik weet dan precies wanneer ze binnenkomen en kan ze dan op het juiste moment neerschieten. Ze hadden beter gewoon meteen met zijn allen binnen kunnen vallen, ik had toch geen gijzelaars :(

Link to comment
Delen op andere websites

tja maar gta wordt met de loop der jaren wel slimmer:D

mijn raarste er varing tot nu toe ik had 2 sterren achter me aan en er knalde een jute auto tegen me aan dus hij vloog uit het raam maar ik ook en toen we vlak voor elkaar vlogen zij die iets van freez ofso terwijl we nog volgen dat was vet gfrappig

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij waren ze een keer heel dom bezig:

Ik had 5 wanted sterren, in het ziekenhuis (had daar alle zieken vermoord :7 ).

En vervolgens dus met 5 wanted sterren, komt er heel af en toe 1 agent binnenwandelen. Dat is natuurlijk erg gemakkelijk, als ik achter een pilaar sta. Ik weet dan precies wanneer ze binnenkomen en kan ze dan op het juiste moment neerschieten. Ze hadden beter gewoon meteen met zijn allen binnen kunnen vallen, ik had toch geen gijzelaars :(

LOL!! Bij mij had ik dat ook :puh: Maar d'r kwam verdomme een heel leger N.O.O.S.E. Agents aanrennen :duh:

Ik sta daar met mijn kut[/font] pistooltje tegen een leger van ventjes met een M4 Carbine :duh: Maar dat was aan het begin van het spel. Later doe ik hetzelfde maar dan ben ik zelf ook goed bewapend. (RPG, M4, Molotovs etc) Ik steek met men Molotov's heel de ingang in de fik en iedere keer dat er iemand binnenkwam brande die dood :schater: Komt er uiteindelijk een LCPD Patriot binnenrijden die me doodrijd :duh: Ik was dus dood en Spawn voor hetzelfde ziekenhuis :puh: Ik schiet iedereen af en ga met mijn RPG de ingang bewaken. Ik bel Dwayne om me wat homies te sturen. Dus die homies staan aan de ingang en knallen iedereen dood die binnenkomt:P

Komt er een NOOSE Enforcer binnenrijden die keihard tegen de muur knalt. zo'n homie schiet tegen de BENZINETANK!!!! Dus met zen 3en vliegen we naar buiten. Ik hang in de lucht en kword nog steeds geraakt xD

Ik had 3 sterren politie achter mij aan, en naar het strand gegaan.

toen zag je in de verte alle politie wagens op elkaar knallen, na een tijdje waren het er een stuk of 20 :cya:

Dat had ik op zee. Ik jat een boot en ga onder de Algonquin Bridge zitten en d'r donderd om de seconde een LCPD wagen naar beneden xD

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij waren ze een keer heel dom bezig:

Ik had 5 wanted sterren, in het ziekenhuis (had daar alle zieken vermoord :7 ).

En vervolgens dus met 5 wanted sterren, komt er heel af en toe 1 agent binnenwandelen. Dat is natuurlijk erg gemakkelijk, als ik achter een pilaar sta. Ik weet dan precies wanneer ze binnenkomen en kan ze dan op het juiste moment neerschieten. Ze hadden beter gewoon meteen met zijn allen binnen kunnen vallen, ik had toch geen gijzelaars :(

LOL!! Bij mij had ik dat ook :puh: Maar d'r kwam verdomme een heel leger N.O.O.S.E. Agents aanrennen :duh:

Ik sta daar met mijn kut[/font] pistooltje tegen een leger van ventjes met een M4 Carbine :duh: Maar dat was aan het begin van het spel. Later doe ik hetzelfde maar dan ben ik zelf ook goed bewapend. (RPG, M4, Molotovs etc) Ik steek met men Molotov's heel de ingang in de fik en iedere keer dat er iemand binnenkwam brande die dood :schater: Komt er uiteindelijk een LCPD Patriot binnenrijden die me doodrijd :duh: Ik was dus dood en Spawn voor hetzelfde ziekenhuis :puh: Ik schiet iedereen af en ga met mijn RPG de ingang bewaken. Ik bel Dwayne om me wat homies te sturen. Dus die homies staan aan de ingang en knallen iedereen dood die binnenkomt:P

Komt er een NOOSE Enforcer binnenrijden die keihard tegen de muur knalt. zo'n homie schiet tegen de BENZINETANK!!!! Dus met zen 3en vliegen we naar buiten. Ik hang in de lucht en kword nog steeds geraakt xD

Ik had 3 sterren politie achter mij aan, en naar het strand gegaan.

toen zag je in de verte alle politie wagens op elkaar knallen, na een tijdje waren het er een stuk of 20 :cya:

Dat had ik op zee. Ik jat een boot en ga onder de Algonquin Bridge zitten en d'r donderd om de seconde een LCPD wagen naar beneden xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook wel iets grappigs net. Ik was gewoon een beetje aan het schieten, toen ging ik dood, omdat ik door het raam vloog. Toen bij het ziekenhuis haalde ik iemand uit de auto en ging met een sniper op hem richten (hij zijn handen omhoog), maar ik schiet toch en achter hem stond een politie die ik ook een headshot gaf waar ik later pas achter kwam toen ik zijn pistol zag liggen en mij 2 sterren wanted level zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...