Jump to content

Als ik join ben ik ALTIJD DE ***host !


karamanci

Recommended Posts

Ik heb dit probleem sinds de Launch van de game en als ik een game start ben ik 99,99% de host, en als ik in iemands game kom dan komt er ook ALTIJD: Conection Lost to one of the players!

Ik heb hiermee echt hulp nodig, en zeg niet dat er weinig volk online is, er is heel veel, bij mijn vriend teminste.

Ik heb alle ports open gedaan en ik kan gewoon goed online spelen met Cod4.

Ik heb het over de PS3 Versie

Hoop snel op reacties :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem sinds de Launch van de game en als ik een game start ben ik 99,99% de host, en als ik in iemands game kom dan komt er ook ALTIJD: Conection Lost to one of the players!

Ik heb hiermee echt hulp nodig, en zeg niet dat er weinig volk online is, er is heel veel, bij mijn vriend teminste.

Ik heb alle ports open gedaan en ik kan gewoon goed online spelen met Cod4.

Ik heb het over de PS3 Versie

Hoop snel op reacties :cya:

Nu snap ik je probleem :puh: Had je al gesproken via PSN, maar dat typen gaat zo langzaam daar :puh:

Ik heb hetzelfde probleem als jij heb. Alleen ben ik niet steeds de host maar ik moét de host zijn. Als ik namelijk bij iemand erin wil krijg ik, net zoals bij jou, de foutmelding: Connection with one or more players lost...

Ik moét zelf steeds de host zijn anders kan ik gwn geen MP doen met GTA IV. Dus als ik jou was zal ik gewoon nog steeds de host zijn (net zoals bij mij), want die andere keuze dat je er bij iemand in gaat helpt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem sinds de Launch van de game en als ik een game start ben ik 99,99% de host, en als ik in iemands game kom dan komt er ook ALTIJD: Conection Lost to one of the players!

Ik heb hiermee echt hulp nodig, en zeg niet dat er weinig volk online is, er is heel veel, bij mijn vriend teminste.

Ik heb alle ports open gedaan en ik kan gewoon goed online spelen met Cod4.

Ik heb het over de PS3 Versie

Hoop snel op reacties :cya:

precies hetzelfde probleem hier :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt mij geen probleem maar juist een voordeel, dan kan je tenminste zelf kiezen wat je wilt doen niet dat als jij bijvoorbeeld met snelle autos wil racen dat zo een sukkel de keuze geeft uit vrachtwagens daar zit ik ook niet op te wachten, of dat iemand van uit cops en crooks in eens over gaat naar deatmatch of freemode, ik heb zo iets ik kies voor Race dan wil ik dus geen deatmatch want dan had ik wel deatmatch uitgekozen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...