Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Beste leden Waar kun je het Motor costuum kopen of krijg je die? Ik hoop dat jullie antwoord geven op mijn vraag, alvast bedankt! :bier Reageren
G-up94 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Volgens mij krijg je die van een missie van Gerald, volgens mij I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle. Ik weet niet of het ook echt een motorpak is maar volgens mij wel. Reageren
angie Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ja, het is volgensmij alleen maar een jack. Reageren
Destilios Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ja, het is volgensmij alleen maar een jack. en ook nog een spijkerbroek volgens mij.. maar dat weet ik ook niet meet zeker Reageren
denven Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ja, het is volgensmij alleen maar een jack. en ook nog een spijkerbroek volgens mij.. maar dat weet ik ook niet meet zeker en die kan je later weer aantrekken door in je safehouse LB te doen, (op de xbox dan) en dan kan je kiezen wanneer je de outfits bekijkt. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Volgens mij krijg je die van een missie van Gerald, volgens mij I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle. Ik weet niet of het ook echt een motorpak is maar volgens mij wel. jep helemaal goed Reageren
freestyla Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Volgens mij krijg je die van een missie van Gerald, volgens mij I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle. Ik weet niet of het ook echt een motorpak is maar volgens mij wel. jep helemaal goed Yep is een motor vest met albanese vlag op de achterkant een zwarte dubbel koppige adelaar ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Albani%C3%AB ) want je gebruikt het om je als albanees te vermommen voor gerald om de ancelotti's te misleiden . en als ik mij niet vergis is dit vestje van een van de albanezen in het begin bledar morina ? Bewerkt: 16 mei 2008 door freestyla Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.