RotJoch Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik heb een vraag. Wat moet je downloaden om GTA san andreas online te spelen want ik kan het niet vinden of hij doet het niet mvg RotJoch Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Downloaden? Ik heb SA dan wel niet voor de PC, maar zelfs ik weet dat je daar niks voor nodig hebt. Hoe dat allemaal precies moet weetik niet, daarvoor kan je beter even wachten op iemand die dat wel weet. Welkom op het forum, en maak vooral veel plezier! En als je een vraag hebt, stel hem dan gewoon! Daar is niks mis mee, ookal is het een vraag met: "Hoe open ik internet?" dat maakt echt helemaal niks uit! Alleen hoop ik wel dat je niet een rotjoch bent! Reageren
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Als je SA-MP hebt download, kun je nog wel een poosje wachten. Althans, als je geluk hebt. Enkele dagen geleden is SA-MP gestopt. Redenen zijn mij nog niet volkomen duidelijk, wil je dit toch weten kan ik het nog wel even opzoeken. In ieder geval liggen alle servers plat, maar ik meende dat er ergens iets was waarmee je alle servers nog kunt ontvangen. Tot de tijd dat SA-MP mogelijk weer online komt, wat -zoals het nu lijkt- niet gebeurd, kun je je eventueel gaan vermaken met MTA. Er zijn hiervan twee versies: MTA Race, en MTA Deathmatch DP. De DP staat voor 'Developers Preview', en de volledige versie is dus ook nog niet uit. Je kunt in ieder geval hier MTA Deathmatch DP downloaden, en voor de race-versie kun je hier kijken. Beide versies kunnen hiervan niet gedraaid worden, kijk dus eerst welke versie je liever wilt. Reageren
raymono Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Huh ik wist helemaal niet dat je online kon spelen kan dat ook op PS2? Reageren
Donwell Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik vraag me af waar je dat uit afleidt, maar goed. Het is niet mogelijk om online te gaan met de PS2 voor San Andreas. Je kunt wel een multiplayer voor de PS2 doen, dan is er ergens een soort minigame welke je dan met je vriend kunt spelen. Je kunt hier de vindplaatsen zien waar je deze minigames kunt starten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.