Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Heey.. Nadat mijn vorige sig was 'afgekeurd' door jullie,heb ik maar even een nieuwe gemaakt Is deze al wat mooier dan die andere..? Ik weet het,deze is ook erg simpel,maar ik heb helemaal geen ervaring.. Maar graag jullie reacties.. Ohja,hij is ook nog te groot,maar kan hem eventueel ook nog wel verkleinen.. Bewerkt: 16 mei 2008 door Bossinkje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Tjah, Je zegt alles zelf al, Hij is te groot, en inderdaad erg simpel. Probeer hem gewoon 500x150 te maken, en effecten er in te zetten. Ik weet zeker dat een beginner wel beter kan . Dus jij kan het zeker ook. . Succes! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Wat bedoel je met effecten..? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Heb hem nu bijgewerkt.. Wat vinden jullie er nou van..? Nog even lelijk en simpel zeker.. Reageren
David22 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik heb wel eens lelijkere sigs gemaakt... Als je nou eens een stroke om de tekst en de sig maakt, ziet het er waarschijnlijk al veel beter uit KUTGW! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Okay,,ik zal me best doen.. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Heb er nu een rand omheen,maar kan de kleur niet veranderen.. Wat vinden jullie hiervan,''het eindresultaat'' ? Reageren
David22 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Mwa, ik vond de vorige beter, vooral omdat dat Shelby nu wegvalt. Tenminste, ik ga ervan uit dat het dezelfde sig is. Welk programma gebruik je eigenlijk? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 PhotoImpact.. Een soort van PhotoShop,maar niet zo uitgebreid,, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.