Jump to content

Probleempje..


Bossinkje

Recommended Posts

Heey,,

Ik heb al een tijdje Ultimate Vice City op mijn pc staan,en doet het perfect..

Ik had toen ook de echte namen van de auto's erin staan..

Vanochtend mijn eigen liedjes erin geplaatst,en deed het nog steeds perfect :tu:

Maar toen ik hem net aan deed,was de muziek heel zacht,en ook de echte namen van de auto's waren weg..

Hoe kan dit..?

En wat kan ik eraan doen,.?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de namen weg zijn, zou aan het bestand american.gxt kunnen liggen, aangezien daar al de teksten uit worden gehaald (mits je 'm niet op een andere taal hebt staan). Kijk in dat bestand met een GXT Editor of de namen er nog staan. Zo niet, vervang het bestand dan door een backup. Misschien is het wel de bedoeling van de mod dat de namen er niet meer staan, maar dat weet ik niet, want ik ken de mod niet zo goed.

Wat betreft dat geluid, dat kan aan verschillende dingen liggen. Probeer eens een geluidbestand op je PC af te spelen met Windows Media Player. Is dat ook heel zacht of niet? Als dat niet het geval is, ligt het waarschijnlijk aan je instellingen in VC zelf. In het menu kun je, dacht ik, ergens iets met Audio Settings ofzo vinden. Dan zie je volumebalkjes. Als die heel laag staan, moet je ze gewoon hoger zetten.

Zijn geluiden buiten VC ook heel zacht, dan kan het nog aan allerlei andere dingen liggen, waar je volume laag is geschakeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou,ik weet bijna zeker dat het aan mijn Vice City ligt,want andere geluiden op de pc doen het wel goed..

Maar alle geluiden van VC deden het goed,alleen die radio niet..

Dus als ik het geluid harder zette,knalde het geluid van de auto door de kamer..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je in dat audiomenu twee balkjes, één met SFX Volume en een ander volume (ik weet zo niet hoe die ingame genoemd wordt). Het eerste is voor alle sound-effects. Het tweede is voor de radio. Kijk dus even of die ongeveer even hoog staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je in dat audiomenu twee balkjes, één met SFX Volume en een ander volume (ik weet zo niet hoe die ingame genoemd wordt). Het eerste is voor alle sound-effects. Het tweede is voor de radio. Kijk dus even of die ongeveer even hoog staan.

Ja,die volumebalkjes staan allebei op het hardst..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...