da spiritke Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Kan er mij iemand mij het bestand van de piaggo scooter bezorgen waarmee ik de scooter kan bewerken in zmodeler dus eigelijk het .z3d file of een site waar ik die kan vinden??? Ik wil een nitro maken erop grtzz randy plzz antwoord Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Je moet gewoon even: Import -> File selecteren -> Deselect all -> Select Faggio Dan kan je hem bewerken. Voortaan je vragen over Modden hier posten. Bewerkt: 21 februari 2005 door MrKooKie Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Ik neem aan dat je dit gewoon in je GTA VC files kunt vinden... :huh: Of bedoel je dat je wilt weten waar je het kunt vinden..? Anyway; Dit hoort thuis in het GTA modding hulp forum. --topic moved-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.