kavkazboy Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik heb mods geprobeerd en het gaat om te instaleren met sami maar dan alsik het spel op start om te laden lukt tot de helft dan stopt hij .wrm kun je me zeggen? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Enkele redenen waarom de mod het niet doet. Ten eerste meende ik dat SAMI alleen voertuigen installeert, en that's it. Alle andere dingen, zoals gebouwen, leveren dus een error op. Ten tweede levert SAMI vaak errors, mede dankzij de eerste reden hierboven. Ik raad je dan ook IMGTool (Handleiding) aan. De laatste reden is dat je mogelijk V2 hebt van San Andreas. Ga naar het hoofdmenu (start dus gewoon San Andreas op) en kijk in de hoek rechtsonder. Staat daar V1.01 of V2, download dan deze patch. Voor enkele andere vragen omtrent het modden verwijs ik je door naar de daarvoor bestemde Modding Fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.