martin7 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Hey ik weet nog niet wat je bij GTA San Andreas krijgt als je het 100% bent wil iemand dit posten Reageren
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Volgens mij staan de beloningen hiervan ook niet op WikiGTA, althans, ik heb zo snel niets kunnen vinden. De beloningen bestaan uit de volgende dingen: Rhino onder de brug bij Grove Street; Hydra op het dak van Sweet in Grove Street; Wapens hebben ongelimiteerd minutie; Alle overige beloningen en extraatjes van (zij)missies. Naast deze dingen meende ik ook nog dat er een geldsom bij komt, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval de moeite waard om alles te halen. Reageren
Piccolo Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Naast deze dingen meende ik ook nog dat er een geldsom bij komt, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval de moeite waard om alles te halen. volgens mij kreeg je er wel geld bij Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als je het hele spel hebt uitgespeeld,heb je zobiezo wel veel geld,van alle missies die je hebt gedaan,, Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ja bij 100% complete krijg je $350.000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.