Jump to content

cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is niet mogelijk, er is geen cheat om (oneindig) te kunnen sprinten, die bestaat niet. Je kunt wel veel gaan fietsen, hierdoor train je je stamina (uithoudingsvermogen).

Geplaatst:
Dit is niet mogelijk, er is geen cheat om (oneindig) te kunnen sprinten, die bestaat niet. Je kunt wel veel gaan fietsen, hierdoor train je je stamina (uithoudingsvermogen).

Niet om oneindig maar vlug te sprinten

Geplaatst:

Wat je wel kunt proberen, is alles versnellen. Hiermee gaat de tijd dacht ik ook sneller, maar in feite loop je wel sneller. Je kunt de gameplay vervolgens ook weer langzamer zetten. Cheats staan hieronder, je moet ze echter wél aan elkaar typen. Voordeel van deze cheat is dat je het lopen goed kunt doen, maar auto's besturen gaat echter wel weer lastig. Hiervoor kun je beter de normale gameplay snelheid gebruiken.

Gameplay sneller

SPEED IT UP

Gameplayer langzamer

SLOW IT DOWN

Geplaatst:
Wat je wel kunt proberen, is alles versnellen. Hiermee gaat de tijd dacht ik ook sneller, maar in feite loop je wel sneller. Je kunt de gameplay vervolgens ook weer langzamer zetten. Cheats staan hieronder, je moet ze echter wél aan elkaar typen. Voordeel van deze cheat is dat je het lopen goed kunt doen, maar auto's besturen gaat echter wel weer lastig. Hiervoor kun je beter de normale gameplay snelheid gebruiken.

Gameplay sneller

SPEED IT UP

Gameplayer langzamer

SLOW IT DOWN

HOE KUNNEN ANDERENDAN NOG SNELLER LOPEN ?

Geplaatst:

De gameplay gaat sneller, dus de hele wereld gaat in feite sneller. Voetgangers, wagens, om het maar simpel te houden: alles wat beweegt. Voetgangers gaan hierdoor dus ook sneller lopen.

Geplaatst:

Als je op de pc, heel vaak w indrukt vlak na elkaar, ga je veel sneller.

Voor de ps2 is het kruisje.

Geplaatst:

Jazeker, maar na een tijdje zal CJ moe worden en heeft het snel drukken op W(of kruisje,...)niet veel nut meer.

Geplaatst:

De W achter elkaar in drukken..??

Lijkt me niet zo fijn..

Als je de W inhoudt,gaat CJ dan ook niet sprinten..?

Geplaatst: (bewerkt)

Jawel, maar als je dan 'tapt', gaat hij nóg sneller rennen.

Even een samenvatting:

• ALT+W(op pc) of linkerjoystick lichtjes naar voren duwen(op PS)=wandelen
    W(op pc) of linkerjoystick helemaal naar voren duwen(op PS2)=rennen
    W snel achter elkaar induwen(op pc) of linkerjoystick naar voren+X snel achter elkaar induwen(op PS2)=sprinten

@ K_M hieronder, ik dacht al dat er iets niet klopte :{

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Jawel, maar als je dan 'tapt', gaat hij nóg sneller rennen...

• linkerjoystick naar voren+X snel achter elkaar induwen(op PS2)=sprinten

Linker stick naar voren + X = sprinten

Linker stick naar voren + X tappen = supersprint

Geplaatst:

Er is WEL een cheat voor full stamina maar NIET voor oneindig sprinten, W tappen is geen cheat, alleen ik weet niet wat die is, ik kreeg hem alleen als ik een andere cheat verkeerd invulde :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...