dn_mathias Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 weet er iemand wat de cheat code is voor snel te kunnen lopen ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Dit is niet mogelijk, er is geen cheat om (oneindig) te kunnen sprinten, die bestaat niet. Je kunt wel veel gaan fietsen, hierdoor train je je stamina (uithoudingsvermogen). Reageren
dn_mathias Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Dit is niet mogelijk, er is geen cheat om (oneindig) te kunnen sprinten, die bestaat niet. Je kunt wel veel gaan fietsen, hierdoor train je je stamina (uithoudingsvermogen). Niet om oneindig maar vlug te sprinten Reageren
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Wat je wel kunt proberen, is alles versnellen. Hiermee gaat de tijd dacht ik ook sneller, maar in feite loop je wel sneller. Je kunt de gameplay vervolgens ook weer langzamer zetten. Cheats staan hieronder, je moet ze echter wél aan elkaar typen. Voordeel van deze cheat is dat je het lopen goed kunt doen, maar auto's besturen gaat echter wel weer lastig. Hiervoor kun je beter de normale gameplay snelheid gebruiken. Gameplay sneller SPEED IT UP Gameplayer langzamer SLOW IT DOWN Reageren
dn_mathias Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Wat je wel kunt proberen, is alles versnellen. Hiermee gaat de tijd dacht ik ook sneller, maar in feite loop je wel sneller. Je kunt de gameplay vervolgens ook weer langzamer zetten. Cheats staan hieronder, je moet ze echter wél aan elkaar typen. Voordeel van deze cheat is dat je het lopen goed kunt doen, maar auto's besturen gaat echter wel weer lastig. Hiervoor kun je beter de normale gameplay snelheid gebruiken.Gameplay sneller SPEED IT UP Gameplayer langzamer SLOW IT DOWN HOE KUNNEN ANDERENDAN NOG SNELLER LOPEN ? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 De gameplay gaat sneller, dus de hele wereld gaat in feite sneller. Voetgangers, wagens, om het maar simpel te houden: alles wat beweegt. Voetgangers gaan hierdoor dus ook sneller lopen. Reageren
BeForce Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Na dat je $10.000 hebt gejat tijdens Burglary missie kun je oneindig sprinten. WikiGta Page Reageren
weaponmr Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Als je op de pc, heel vaak w indrukt vlak na elkaar, ga je veel sneller. Voor de ps2 is het kruisje. Reageren
tjoef Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Jazeker, maar na een tijdje zal CJ moe worden en heeft het snel drukken op W(of kruisje,...)niet veel nut meer. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 De combinatie van de beloning van de Burglary missie én het achter elkaar intoetsen van de 'sprint' knop zorgt ervoor dat je eindeloos die 'supersprint' kan uitvoeren zonder dat CJ moe wordt. Perfect voor de triatlon 'Beat The Cock'. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 De W achter elkaar in drukken..?? Lijkt me niet zo fijn.. Als je de W inhoudt,gaat CJ dan ook niet sprinten..? Reageren
tjoef Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Jawel, maar als je dan 'tapt', gaat hij nóg sneller rennen. Even een samenvatting: ALT+W(op pc) of linkerjoystick lichtjes naar voren duwen(op PS)=wandelenW(op pc) of linkerjoystick helemaal naar voren duwen(op PS2)=rennenW snel achter elkaar induwen(op pc) of linkerjoystick naar voren+X snel achter elkaar induwen(op PS2)=sprinten @ K_M hieronder, ik dacht al dat er iets niet klopte Bewerkt: 17 mei 2008 door tjoef Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Jawel, maar als je dan 'tapt', gaat hij nóg sneller rennen... linkerjoystick naar voren+X snel achter elkaar induwen(op PS2)=sprinten Linker stick naar voren + X = sprintenLinker stick naar voren + X tappen = supersprint Reageren
Goldadon Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 het kan niet gewoon beetje geduld hebben mischien? Reageren
hello123456 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Er is WEL een cheat voor full stamina maar NIET voor oneindig sprinten, W tappen is geen cheat, alleen ik weet niet wat die is, ik kreeg hem alleen als ik een andere cheat verkeerd invulde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.