ChristiaanGTA Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Comments & Rates graag. 0 Reageren
Jay; Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Alweer een redelijk mooie signature van jouw. Je probeert altijd verschillende effecten uit op de render, dit heb je nu weer gedaan. Erg mooi vind ik het spiegelen en dan met name op de juiste plek zetten. Veel mensen doen dit maar veel te klein, veel te groot of op een totaal verkeerde plek. Hier heb je het prima gedaan en de achtergrond stemt goed op de render af. De achtergrond mag van mij wel meer uitdagend. Natuurlijk is het niet slim om hem met velle kleuren vol te gooien maar er mag van mij wil iets in. Denk aan kleine licht-kleureffecten. Dan zou ik met name een lichte gele of rode kleur gebruiken die goed bij het totaal plaatje past. Als ik mij niet vergis is je border hetzelfde als je vorige signature waarbij je het bovenste zwart hebt en het onderste. Best mooi maar ik zou toch wat anders uitproberen. De zelfde grootte maar iets waarbij je de linker en rechterkant ook de nodige aandacht geeft. Je tekst vind ik persoonlijk ook niet zo mooi, ik had een andere font uitgekozen. De plaatsing en kleur zijn daarentegen wel in orde. Voor de rest prachtig werk dus ga vooral zo door, succes! 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.