samin00 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) hee iedereen plaats hier vette actie's die je kan maken in gta iv ik begin wel. wat heb je nodig: micro smg en een auto met iemand er in ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1.ga voor een auto staan zodat die niet door kan rijden 2.ga aan de zijkant van de auto staan waar ook de stuur zit 3.gebruik free aimen en mik op zijn hoofd 4.schiet een hele magazijn vol op zijn hoofd 5.geniet van de actie voordelen:vette actie+een auto nadelen:(misschien)wanted ster+wat kogels weg PS:als het een dom topic is sorry sluit het dan maar Bewerkt: 16 mei 2008 door samin00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Wat heb je nodig een RPG 1 Ik vernietig de hele stad ermee waar slaat dit nou weer op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Wat heb je nodig een RPG1 Ik vernietig de hele stad ermee waar slaat dit nou weer op je hoeft niet boos te worden ik d8 gwn dat dit een leuk topic was met leuke en handige tips zo te zien niet dus :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) nou nou hier is het ook best rustig Bewerkt: 16 mei 2008 door samin00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) srry ging perongeluk... Bewerkt: 16 mei 2008 door samin00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 wat ik wel voor leuks had was dat ik heel hard reed, toen de handrem gebruikte, 180graden omkeerde en net tussen 2 auto's doorvloog. echt een meesterlijk moment Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 3 posts achter elkaar???? je kunt ook je 2e editten, en dan vragen of een mod hem ff weg wil halen... Ik vind het gewoon leuk om zo lang mogelijk heel hard rond te rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Men start in Bohan, men zoeke/spawne een helikopter en men doet de city run. Om ter langst tussen de hoge gebouwen van Algonquin vliegen Als je dit met een vriend doet en je spreekt af dat je over geen enkel gebouw mag vliegen, alleen langs dus, is dit dolle pret! XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
It's me, Niko Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Ergens op de rand van een dak gaat staan, wat granaten op auto's gooiien. Daarna een granaat in je hand laten ontploffen Je vliegt hoog de lucht in en je valt meteen helemaal tot onder, je valt niet meer op het dak als het goed is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 massamoord is ook ontzettend grappig je pakt een pistool, shiet een paar kogels in de lucht, pak een granaat en je rent met de vluchtende menigte mee, vervolgens granaat laten ontploffen in je hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind het altijd leuk om met bijvoorbeeld een bus de ingang van de Cluckin' Bell op star junction blokkeren, dan binnen in iedereen killen. Politie vermoorden, later komen ze erin en dan wachten op de WC, en dan moorden Ps. hoe laat je granaat in je hand ontploffen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kzaf Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Samen met Roman uitgaan, de striptent in elkaar slaan. Naar buiten gaan, een Contender stelen, weg rijden, ergens op een brug die nog in bouw is rijden xD Een jump nemen, de auto crasht op de rand van de brug, haalt nog net een gleufje, je rept je eruit en klimt een stukje en behaalt de bewoonde wegen xD. Wat een avontuurtje xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Wat heb je nodig? 1. Een motor. 2. Een heel dom broertje die op de motor zit en bijna dood is. 3. Boot code. Wat doe je? 1. Je stelt voor om je broertje meer leven te geven d.m.v. de levenscode. 2. De motor staat stil. 3. Je doet i.p.v. de levenscode, de boot code. 4. Nadat de code is gelukt, land de boot op het hoofd van de motorrijder en hij is dood. Het klinkt allemaal misschien een beetje raar maar het was echt onwijs grappig toen het gebeurde. Ps. hoe laat je granaat in je hand ontploffen? De knop waarmee je gewoonlijk de granaat gooit, vasthouden. Bewerkt: 17 mei 2008 door Felixio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Wat heb je nodig?1. Een motor. 2. Een heel dom broertje die op de motor zit en bijna dood is. 3. Boot code. Wat doe je? 1. Je stelt voor om je broertje meer leven te geven d.m.v. de levenscode. 2. De motor staat stil. 3. Je doet i.p.v. de levenscode, de boot code. 4. Nadat de code is gelukt, land de boot op het hoofd van de motorrijder en hij is dood. Het klinkt allemaal misschien een beetje raar maar het was echt onwijs grappig toen het gebeurde. Ps. hoe laat je granaat in je hand ontploffen? De knop waarmee je gewoonlijk de granaat gooit, vasthouden. broertje? hoe doe je co-op? alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Wat heb je nodig?1. Een motor. 2. Een heel dom broertje die op de motor zit en bijna dood is. 3. Boot code. Wat doe je? 1. Je stelt voor om je broertje meer leven te geven d.m.v. de levenscode. 2. De motor staat stil. 3. Je doet i.p.v. de levenscode, de boot code. 4. Nadat de code is gelukt, land de boot op het hoofd van de motorrijder en hij is dood. Het klinkt allemaal misschien een beetje raar maar het was echt onwijs grappig toen het gebeurde. Ps. hoe laat je granaat in je hand ontploffen? De knop waarmee je gewoonlijk de granaat gooit, vasthouden. broertje? hoe doe je co-op? alvast bedankt! het lijkt me dat zn broertje gewoon aan het spelen was en hij toen de controller overnam en die code erin knalde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.