Jump to content

auto's kopen hoe?


#laurenss

Recommended Posts

hoe kun je auto's kopen want als ik naar die site ga van die auto garage op het derde eiland dan staat er bij sommige auto's een telefoon nummer dan bel ik dat en dan neemt niemand op.

en hoe kun je auto's kopen????

help

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

kleine spoiler!!!!!!!

bij de missie 'i'll take her' kan je dat wel, voor de rest denk ik het niet[/font]

Bewerkt: door Joriz
loze enters verwijderd en spoiler tags toegepast.
Link to comment
Delen op andere websites

ja, maar even over dat, kan je later niet daten met die vrouw, ze ziet er niet verkeerd uit vergeleken met de rest :schater:

Nee. Maar later kan je haar nog tegenkomen, als je goed zoekt. Maar die ontmoeting zal alles behalve een date zijn... ;)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Waaromautos willen kopen in grand theft auto steel ze gewoon e man :schater:

er zit ook zo'n soort van lamborginie in het spel die kan ik niet vinden ik dacht misshien is die te koop:P

maar als iemand weet waar die lamborginie staat zeg het dan effe

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Waaromautos willen kopen in grand theft auto steel ze gewoon e man :schater:

er zit ook zo'n soort van lamborginie in het spel die kan ik niet vinden ik dacht misshien is die te koop:P

maar als iemand weet waar die lamborginie staat zeg het dan effe

alvast bedankt

Op het tweede eiland is er een Grotti-dealer. Dat is het merk van de Turismo. (auto afgeleid van Ferrari) Die garage is te vinden in Bismarck. Ik denk dat dat vlakbij een Perseus-kledingzaak is. Je moet er eens rondkijken en als je de garage gevonden hebt kan je er één meenemen. ;)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Waaromautos willen kopen in grand theft auto steel ze gewoon e man :schater:

er zit ook zo'n soort van lamborginie in het spel die kan ik niet vinden ik dacht misshien is die te koop:P

maar als iemand weet waar die lamborginie staat zeg het dan effe

alvast bedankt

Op het tweede eiland is er een Grotti-dealer. Dat is het merk van de Turismo. (auto afgeleid van Ferrari) Die garage is te vinden in Bismarck. Ik denk dat dat vlakbij een Perseus-kledingzaak is. Je moet er eens rondkijken en als je de garage gevonden hebt kan je er één meenemen. ;)

hij bedoelt de infernus denk ik. die krijg je van bernie na zijn missies en soms rijdt ie ook gewoon rond[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...