Jump to content

Wat vind jij nu eigenlijk van het die "sociale activiteiten"


Think

Wat vind je ervan ?  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. "uitgaan" met vrienden

    • Nog steeds ge-wel-dig!
      6
    • nog altijd leuk
      19
    • kan me niets schelen ik blijf gewoon opnemen en activiteiten doen
      11
    • het begint saai, vervelend te worden
      22
    • Slecht,overbodig al van in het begin !
      5


Recommended Posts

Bij het begin is het wel even leuk alleen naar een tijdje raak je een beetje ernaar uitgekeken. Je kunt maar weinig doen en als je naar de bar gaat kun je niet zien wat ze doen. Ik doe het nou soms voor een goedkope weapon-dealer maar voor meer ook niet. Ook vind ik dat die percentage van je vrienden veel te snel daalt.

Greetzz!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nog wel leuk alleen ik vind het soms wel iritant dat ze zeggen "pick me up in the next hour", dus ik ben bijvoorbeeld in Algonquin. Ik wil met een mooie wagen een maat ophalen in Broker. En als ik dan aan komt zegt hij iets van dat ik te laat bent, dus duimpje naar beneden. Dus als het verweg is moet ik dus maar een taxi nemen, dat vind ik wel jammer. En voor de rest vind ik het nog wel leuk maar ook weinig te doen, want dronken worden vind ik niet zo leuk, omdat je ook niet ziet wat er binnen gebeurt. Hetzelfde voor 'eating'. Show vind ik nog wel leuk alleen toch vaak skip ik het nog. Dus over het algemeen vind ik die Sociale Activiteiten toch niet zo heel erg geweldig, maar toch wel leuk dat ze erbij zitten. En oja ook vind ik het jammer dat je niets meer kan doen met Mallorie of Ray of Bernie :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...