Jump to content

Stripclub


ginobb

Recommended Posts

heey ik wordt wel eens gebelt door roman of jacob om naar de stripclub te gaan ben ik er kan ik niks doen alleen private show... maar ik wil iets met die vriend van niko bellic doen is dat mogelijk of niet

anders zit die vriend daar maar zo'n stoel

kan je niet drinken (bier) ofzo of geld gooien :tu:

Bewerkt: door ginobb
Link to comment
Delen op andere websites

heey ik wordt wel eens gebelt door roman of jacob om naar de stripclub te gaan ben ik er kan ik niks doen alleen private show... maar ik wil iets met je vriend doen is dat mogelijk of niet

anders zit die vriend daar maar :tu:

uhm... moet ik nou doordenken bij:ik wil wat met me vriend doen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

heey ik wordt wel eens gebelt door roman of jacob om naar de stripclub te gaan ben ik er kan ik niks doen alleen private show... maar ik wil iets met je vriend doen is dat mogelijk of niet

Op het 2e eiland zit een club, : The Happy rainbow. Daar heb je allemaal donkere kamertjes en kun je vanalles doen met je vriendje.

misschien moet je het spelletje iets minder serieus nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om nu maar even antwoord te geven, je kunt geld gooien naar die dansende hoeren. verder kun je dus zo'n private dans doen. Verder niks.

Geld gooien? Die optie heb ik daar niet gezien. Maar ik zou het niet doen ook. Niet in het echt en ook niet in een spel. Wie geeft er nou geld uit aan een paaldansslet?! Je mag ze niet eens aanraken ofzo. Ik kan m'n geld wel beter besteden... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagje. Ooit zag ik eens in een filmpje dat ik een privédans kreeg van 2 danseressen. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

3x achter elkaar een dans bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

heey ik wordt wel eens gebelt door roman of jacob om naar de stripclub te gaan ben ik er kan ik niks doen alleen private show... maar ik wil iets met je vriend doen is dat mogelijk of niet

anders zit die vriend daar maar :tu:

uhm... moet ik nou doordenken bij:ik wil wat met me vriend doen :schater:

hahahahahahha jah precies een logische fout reageer er voor de rest niet op

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagje. Ooit zag ik eens in een filmpje dat ik een privédans kreeg van 2 danseressen. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

telkens next dance doen bij de 3 ofzo krijg je er 2

Link to comment
Delen op andere websites

Geld gooien naar zo een paaldanseres heb ik nog niet gedaan.

Want weet niet hoe.

Maar ik liep wel keertje die trap op naar die danseres en toen werd ik eruit gezet.

Maar volgende keer als ik daar met Brucie ben, dan ga ik proberen geld te gooien

want meestal ga ik maar naar zo'n priveshow

of dat spelletje in de hal spelen. En op de geldautomaat kijken. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand even op een kaart aangeven waar Op het 2e eiland de club, : The Happy rainbow zit ??

Ik kan hem of niet vinden, of ik kom er op de een of andere manier niet in. Als ik mijn locatie met die van de CLub op de kaart vegelijk, zit ik volgens mij op de goede plek.

Of moet je iets unlocken om er in te kunnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...