Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Egt raar :duh:

Als ikbij de missie van het vliegveld wegga staat er zo'n rode marker maar als ik er heen rij verdwijnt die en gebeurd er verder niks!

:duh::duh::duh:

Geplaatst:

Waarschijnlijk doe je cheaten :clown: en heb je een keer de cheat nooit meer een wanted level gebruikt maar als je even wacht komt de marker weer terug dit geldt hetzelfde als je bij de pleasure domes club aan komt gereden want dan is de marker ook weg en dan moet je gewoon weer hetzelfde doen als dit niet werkt zal ik opnieuw beginnen en gebruik maken van de walktrough die op wikigta :engel: staat

Geplaatst:

Kleine toevoeging, je moet gewoon de cheat weer de-activeren. De cheat AEZAKMI voer je nogmaals in, deze keer zal er wel een marker staan. Zodra je daarin bent gereden kun je de cheat eventueel nogmaals invullen, nu kun je de missie zonder enige problemen voltooien.

• 2 weken later...
Geplaatst:
heb je veel cheats gebruikt ???

Alleen met de cheat AEZAKMI is de marker er niet, voor de rest kun je cheats gebruiken wat je wilt dacht ik.

Geplaatst:
Alleen met de cheat AEZAKMI is de marker er niet, voor de rest kun je cheats gebruiken wat je wilt dacht ik.

Voor die missie kun je inderdaad alle cheats gebruiken, enkel verschijnt de marker inderdaad niet. Neemt niet weg dat je andere cheats zonder problemen kunt gebruiken: met de 'riot'-cheat kun je de missie Madd Dogg niet meer voltooien. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...