Farid. Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 hallo, ik heb hier 4 links en welke moet ik kiezen voor onder aan je bericht? heb hem geupload met imageshack! Farid Reageren
The Wizard Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Er staat ook direct link die moet je hebben. Als je een afbeelding hebt geupload dan er op klikken dan staan er vier mogelijkheden dan de onderste daar staat direct. Bewerkt: 16 mei 2008 door The Wizard Reageren
Farid. Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Doet ie het ??? VVVVVVVVVVVVVV ik zie helemaal niks, wat doe ik verkeerd? Bewerkt: 18 mei 2008 door faridjee Reageren
Traser Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Doet ie het??? VVVVVVVVVVVVVV ik zie helemaal niks, wat doe ik verkeerd? Het is de Onderste en je moet ze tussen den [.img][./img]`s zetten (wel zonder de punten er tussen) Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Neem anders even de 6e tip in de Adobe Photoshop Guide door wat bij Handige tips en Veel gestelde vragen staat. Klik hier. Reageren
Hackman Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Ik heb deze site even erbij gehaald. Hiermee kun je ze hosten en het werkt net als ImageShack alleen krijg je maar één link dus dan kan je ook niet per ongeluk de verkeerde pakken. [IMG=Link van je Gehoste sig!] Bewerkt: 19 mei 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.