Jump to content

Nieuwe races


Think

Recommended Posts

Wanneer krijg je nieuwe races van Brucie?

Ik heb er nu al een stuk of 5 gedaan, en ik krijg steeds antwoord dat de tegenstanders bang hebben of een ander negatief antwoord. Ik had wel eens een positief antwoord maar was dan wasted voor ik nog maar kon starten en sinds die weer negatief antwoord...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is het goed als je eerst eens weer beter vriend wordt met Brucie... En ook handig om te weten is dat er 3 races per eiland zijn, dus als je de 3 races hebt vervolledigt op een eiland, moet je eerst rijden naar een ander voor je een positief antwoord kunt krijgen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel al alle eilanden vrijgespeeld? Want voor sommige races moet je wel al in Alderney of Algonquin kunnen hoor. ;)

Volgens mij heb je Alderney (laatste eiland) nog niet vrijgespeeld, want je kan 6 races doen in de andere eilanden ...?

Edit: Ohja, zoals hierboven vermeld moet je ook op het eiland aanwezig zijn waar er nog een race moet gedaan worden. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, ik zit nog maar op het eerste eiland (bovenste stuk met nieuwe safe house).

Maar ik had Brucie eens gebeld en hij zei dat het OK was, en ik moest naar de startlijn, maar onderweg werd ik gedood en toen ik opnieuw belde naar Brucie waren er ineens geen meer.

Zou het kunnen komen omdat mijn percent is gezakt (niet drastisch) met Brucie, zoals petitPierreIV zegt ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, ik zit nog maar op het eerste eiland (bovenste stuk met nieuwe safe house).

Maar ik had Brucie eens gebeld en hij zei dat het OK was, en ik moest naar de startlijn, maar onderweg werd ik gedood en toen ik opnieuw belde naar Brucie waren er ineens geen meer.

Zou het kunnen komen omdat mijn percent is gezakt (niet drastisch) met Brucie, zoals petitPierreIV zegt ?

Probeer het later nog eens... Ik kan het weten, want ik heb zojuist alle races uitgespeeld. :puh: Het hadden er trouwens best wel wat meer races in gemogen van mij!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

hoi even een vraagje? moet je alle racen 2 keer doen voor de 100% of maakt dat niet uit.

want ik heb net brucie gebeld om te vragen of ik kon racen en toen zei hij dat er een race was.

is dat gewoon een ding dat je altijd kan doen, of is het alleen voor de 100% en meer niet.

want een tijd geleden belde ik hem op voor te racen en toen zei hij dat er geen races waren

groetje guusje ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult 9 races moeten doen. Op elk eiland zijn er 3 volgens mij. Dezelfde race kan niet, je doet altijd een nieuwe. Als je 3 op hetzelfde eiland hebt voltooid en je belt Brucie weer, dan zal er geen race meer beschikbaar zijn en zul je naar een ander eiland moeten gaan ;)

Hier is meer informatie over Races.

Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult 9 races moeten doen. Op elk eiland zijn er 3 volgens mij. Dezelfde race kan niet, je doet altijd een nieuwe. Als je 3 op hetzelfde eiland hebt voltooid en je belt Brucie weer, dan zal er geen race meer beschikbaar zijn en zul je naar een ander eiland moeten gaan ;)

Hier is meer informatie over Races.

Veel succes :)

Ja, maar nadat je de negen races voltooid hebt zal je wel nog verder kunnen racen. ;) Deze zijn niet benodigd voor de 100%, alleen voor de liefhebbers. Wanneer je 20 keer een race gewonnen hebt zal je de Achievement/Trophy "Genetically Superior" krijgen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...