Jump to content

Welk personage zou jij NIET kunnen doodschieten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik vroeg mij af welk personage jij niet zou kunnen doodschieten...

Ik Little Jacob! Die vent is gewoon zo cool en eerlijk met Niko!

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• B-Dup

3

• XXL-GTA

3

• peter-de-gekste

2

• NigelSlangen

2

Geplaatst: (bewerkt)

Tja toch Roman.. Hij is je neef en ik ben daarom ook blij dat ik voor Revenche[/font] gekozen heb.. Dat Kate dood gaat[/font] maakt me niet zoveel uit.

Maar ook Packie want met hem doe je de vetste missies, hij is dikke gangster en geeft je een heel vet cadeau..

Bewerkt: door Dvt

Brucie, duh :tu:

Ik zou Little Jacob wel dood willen knallen, heb ik al eens gedaan - voor de grap..

toen schoot ik een half uur op em, en hij hield die sigaret maar in zn hand :schater:

daarbij.. je kan veel beter vragen - wie je wel dood wil hebben.

Bewerkt: door Brucie
Geplaatst:
Brucie, duh :tu:

Ik zou Little Jacob wel dood willen knallen, heb ik al eens gedaan - voor de grap..

toen schoot ik een half uur op em, en hij hield die sigaret maar in zn hand :schater:

daarbij.. je kan veel beter vragen - wie je wel dood wil hebben.

Hahaha :schater:

Ik zou Roman écht niet dood kunnen knallen, niet alleen omdat hij familie is maar ook als vriend. En trouwens Packie denk ik ook niet, maar voor de rest mwah :engel:

Roman zou ik nooit doodschieten, helaas heb ik voor de Deal-missie gekozen op het eind, waardoor hij dood ging,[/font] Little Jacob, Packie en Brucie zou ik ook nooit doodschieten, gewoon omdat ik ze allemaal wel lachen gasten vind.

Bewerkt: door EquinoX91

PACKIE!! mijn favoritie pergonage en roman niet en little jacob MAAR PACKIE IS DE COOLSTE!!! :cya:

p.s en dwayne clarenze en derrick NOOOOOIT die vind ik zielig :cry: :cry: :cry: :cry:

Bewerkt: door NigelSlangen
Geplaatst:

Roman kan je never nooit doodschieten, goede reden daarvoor is dat hij familie is. Voor de rest Brucie, Mallerie(als het zou kunnen, zou ik het dus neit eens doen) en Little Jacob..

Geplaatst:
Little Jacob niet

Roman niet

Derrick niet

Dwayne niet

Voor de rest wel iedereen.

en packie niet:P die andere wel derrick en dwayne me best friends!

Geplaatst:

Ik heb Derrick al doodgeschoten :7

Ik zou nooit Brucie neer kunnen schieten, die gast is echt geniaal. Die gesprekken over spieren en wat er allemaal daarbij in zijn hoofd omgaat kloppen ook echt. Ik voel me wel verbonden met die gast ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...