PetitPierreIV Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Hallo, Ik vroeg mij af welk personage jij niet zou kunnen doodschieten... Ik Little Jacob! Die vent is gewoon zo cool en eerlijk met Niko! Reageren
Kloep Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 alle vriendinnen, daar heb je nog wat aan!! en uiteraard ook Roman, famillie schiet je niet neer. Reageren
Dvt Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Tja toch Roman.. Hij is je neef en ik ben daarom ook blij dat ik voor Revenche[/font] gekozen heb.. Dat Kate dood gaat[/font] maakt me niet zoveel uit. Maar ook Packie want met hem doe je de vetste missies, hij is dikke gangster en geeft je een heel vet cadeau.. Bewerkt: 16 mei 2008 door Dvt Reageren
Brucie Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Brucie, duh Ik zou Little Jacob wel dood willen knallen, heb ik al eens gedaan - voor de grap.. toen schoot ik een half uur op em, en hij hield die sigaret maar in zn hand daarbij.. je kan veel beter vragen - wie je wel dood wil hebben. Bewerkt: 16 mei 2008 door Brucie Reageren
BeForce Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Badman, Little Jacob, Packie, Roman en Brucie. Zijn eigenlijk allemaal Gangsters:D Reageren
lucasso Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 brucie natuurlijk die gast is zo vet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Brucie, duh Ik zou Little Jacob wel dood willen knallen, heb ik al eens gedaan - voor de grap.. toen schoot ik een half uur op em, en hij hield die sigaret maar in zn hand daarbij.. je kan veel beter vragen - wie je wel dood wil hebben. Hahaha Ik zou Roman écht niet dood kunnen knallen, niet alleen omdat hij familie is maar ook als vriend. En trouwens Packie denk ik ook niet, maar voor de rest mwah Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Roman zou ik nooit doodschieten, helaas heb ik voor de Deal-missie gekozen op het eind, waardoor hij dood ging,[/font] Little Jacob, Packie en Brucie zou ik ook nooit doodschieten, gewoon omdat ik ze allemaal wel lachen gasten vind. Bewerkt: 16 mei 2008 door EquinoX91 Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) PACKIE!! mijn favoritie pergonage en roman niet en little jacob MAAR PACKIE IS DE COOLSTE!!! p.s en dwayne clarenze en derrick NOOOOOIT die vind ik zielig :cry: :cry: Bewerkt: 16 mei 2008 door NigelSlangen Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Roman kan je never nooit doodschieten, goede reden daarvoor is dat hij familie is. Voor de rest Brucie, Mallerie(als het zou kunnen, zou ik het dus neit eens doen) en Little Jacob.. Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Little Jacob niet Roman niet Derrick niet Dwayne niet Voor de rest wel iedereen. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Little Jacob nietRoman niet Derrick niet Dwayne niet Voor de rest wel iedereen. en packie niet:P die andere wel derrick en dwayne me best friends! Reageren
Piccolo Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Maakt me niet uit als er iemand dood moet dan gaat ie er gewoon aan en zo niet het ie geluk Reageren
Disturbed Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Ik heb Derrick al doodgeschoten Ik zou nooit Brucie neer kunnen schieten, die gast is echt geniaal. Die gesprekken over spieren en wat er allemaal daarbij in zijn hoofd omgaat kloppen ook echt. Ik voel me wel verbonden met die gast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.